اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 11 شهریور توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹ 01 September 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 11 شهریور ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.
بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 11 شهریور بشرح زیر است :

 

دستگیری سارق سابقه دار قطعات خودرو در ساری

فرمانده انتظامي شهرستان ساری از شناسايي و دستگيری سارق سابقه دار قطعات داخلی خودرو با 5 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ"ناصرعلی صفر پور"، در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی سرقت قطعات یک خودرو در یکی از خیابان های ساری تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 14 قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستا ساری، تصريح کرد : ماموران با انجام تحقیقات پلیسی سارق که فردی سلیقه دار در این شهرستان نیز بوده است را به عنوان مظنون شناسایی کردند.

سرهنگ صفر پور ، خاطرنشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی، در اقدامی غافل گیرانه متهم دستگیر شد و بازجویی به عمل آمده به 5 فقره سرقت قطعات خودرو در هفته گذشته اعتراف کرد.

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آنان خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.


------------------------------------------------------


دستگیری سارق اماکن خصوصی در فریدونکنار

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از دستگیری سارق اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسن هاشم پور" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان فریدونکنار، ماموران پليس آگاهی اقدامات خود را در اين زمينه آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، خاطرنشان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسي های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

وی، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگير و در بازجويي های انجام شده به 8 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ هاشم پور با بيان اين که متهم پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد، از شهروندان خواست: برای برقراری امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.


-------------------------------------------------


كشف چوب قاچاق در شهرستان عباس آباد

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد، از کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق از یک وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"حسین عبدی"درتشريح اين خبر،گفت: ماموران کلانتری مرکزی اين فرماندهي حين کنترل خودروهاي عبوري، به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد،افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2 تن چوب آلات جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ عبدی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکيل پرونده، براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شد.

وی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------


پلمپ واحدهای صنفي متخلف در محمودآباد

- فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از پلمب 9 واحدصنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبرگفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد .

سرهنگ حسین زاده، افزود: در اجرای این طرح 9 واحد پذیرایی و اقامتی به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد.

فرمانده انتظامی محمودآباد از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------------


توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان نور

فرمانده انتظامي شهرستان نور، از توقيف خودروی حامل 5 تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"محمدزمان شالیکار"در تشريح اين خبر،گفت: ماموران انتظامي اين فرماندهي حين کنترل خودروهاي عبوري، به یک خودروی در حال تردد در این شهرستان مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور،افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 5 تن چوب آلات جنگلی که متهم آن را از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت کرده بود بود کشف کردند.

سرهنگ شالیکار از تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبر داد و افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي نور از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق خبر داد و به شهروندان توصيه كرد:در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقاقچیان کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

خبر: سلمان مهدوی

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار