کد خبر: ۸۹۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 23 August 2020
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت مزار شهدای والامقام شهرستان آستارا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان گلباران شد.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در اولین روز از این هفته امروز(یکشنبه، ۲ شهریور) مزار شهدای والامقام این شهرستان با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه، فرمانده سپاه‌، شهردار، فرمانده مرزبانی، جمعی از مسئولان دستگاه ها و نهادهای دولتی، خانواده ‌ای معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم گلباران و عطرافشانی شد.

 

حاضرین در این مراسم نسبت به مقام والای شهیدان به ویژه شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند و با قرائت فاتحه و گلباران، یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

 

«رضا جمشیدی سه ساری» در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهارکرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه تقوا و مدیریت جهادی هستند که با رفتار و کردار خود درس بزرگی به ما دادند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان اینکه اقتدار و عظمت کنونی کشور را مدیون خون شهدای والامقام هستیم، افزود: تمامی شهدا با جانفشانی های خود به ملت ايران به ویژه نوجوانان و جوانان اين مرز و بوم درس وحدت و يكپارچگی آموختند.

 

جمشیدی سه ساری خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران را ادامه راه شهدا دانست و گفت: همه مسئولان اگر خوب كار كنند و گره‌گشای كار مردم باشند، رضايت الهی و شهدا نيز به دست می آید.

 

گفتنی است، هشتم شهريورماه سالروز شهادت شهيدان رجایی و باهنر است كه به اين مناسبت از تاريخ دوم تا هشتم شهريورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار