جواد کرمی با اشاره به وضعیت تأییدیه مابقی متقاضیان ثبت نام کننده اسدآبادی در طرح مسکن ملی خاطرنشان کرد: تعداد ۸۵۷ نفر از متقاضیان ثبت نام کننده اسدآبادی دارای فرم «ج» سبز و مابقی افراد نیز در حال استعلام گیری از سامانه‌های اداره ثبت و تسهیلات بانکی قرار دارند.
کد خبر: ۸۸۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 18 August 2020
سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد از ثبت نام ۱۲۲۷ نفر این شهرستان در سامانه طرح اقدام مسکن ملی خبر داد.

به گزارش ایسنا، کرمی افزود: از مجموع افراد ثبت نام کننده اسدآبادی در سامانه برای طرح مسکن ملی تعداد ۱۶۸ نفر را فرهنگیان و ۱۰۵۹ نفر را دیگر افراد عادی شامل شده اند.

وی افزود: براساس تفاهم نامه وزارت مسکن و شهرسازی و آموزش و پرورش در طرح ملی مسکن برای فرهنگیان متقاضی نیز برای مسکن ملی اقدام خواهد شد.

وی متأهل یا سرپرست خانوار بودن متقاضی، سابقه سکونت پنج ساله در شهر، سبز بودن فرم «ج» که متقاضی فاقد زمین یا واحد مسکونی باشد و از تسهیلات یارانه‌ای مسکن استفاده نکرده باشد را از جمله موارد تأیید افراد ثبت نام شده در سامانه برای طرح ملی مسکن برشمرد و تصریح کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان اسدآبادی در سامانه مسکن ملی تاکنون فرم «ج» ۹۳ نفر قرمز بوده که به همین علت تأیید این افراد برای مسکن ملی منتفی خواهد بود.

کرمی با اشاره به وضعیت تأییدیه مابقی متقاضیان ثبت نام کننده اسدآبادی در طرح مسکن ملی خاطرنشان کرد: تعداد ۸۵۷ نفر از متقاضیان ثبت نام کننده اسدآبادی دارای فرم «ج» سبز و مابقی افراد نیز در حال استعلام گیری از سامانه‌های اداره ثبت و تسهیلات بانکی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هشت قطعه زمین در یکی از نقاط شهر برای ساخت و اجرای مسکن ملی تحویل اداره بنیاد مسکن شهرستان داده شده و در فاز اول برای ۳۲ نفر از تأییدشدگان ساخت و احداث مسکن ملی انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: در مرحله اول طرح مسکن ملی برای ۸۰ نفر در شهرستان ساخت و احداث مسکن درنظر گرفته شده که ۴۲ نفر باقیمانده نیز به صورت طرح گروه ساخت و به صورت مشارکتی از طرح مسکن ملی بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه ساخت و احداث مسکن برخی از تأییدشدگان از طریق بنیاد مسکن و برخی دیگر به صورت گروه ساخت انجام خواهد گرفت، یادآور شد: میزان تسهیلات پرداختی برای طرح مسکن ملی به افراد ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد بوده و آورده اولیه متقاضی نیز ۶۰ میلیون تومان است که با توجه به پیشرفت کار مرحله به مرحله مبالغی را افراد متقاضی با توجه به قیمت تمام شده مسکن باید پرداخت کنند.

کرمی، اجراکننده مرحله اول طرح را بنیاد مسکن عنوان و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بنیادمسکن شهرستان برای تشکیل پرونده در حال تماس با افراد تأیید شده به منظور اجرای طرح است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد در پایان اظهار کرد: از مجموع ۱۲۲۷ نفر ثبت نام کننده مسکن ملی در اسدآباد خانم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار