فرماندار اردبیل گفت:‌ حضور پست بانک و ارائه خدمات متنوع در روستاها نوید عمران، توسعه و آبادانی را به شکل واقعی می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷ 03 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید شعب پست بانک استان اردبیل اظهار کرد: خدماتی که پست بانک در رقابت با سایر بانک‌ها و مجموعه‌های مالی در روستاها انجام می‌دهد بهتر، کیفی‌تر و زبانزد عام و خاص است.

وی با یادآوری اینکه پست بانک در کنار خدمات معمولی در پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال جوانان نیز ورود موفقی را داشته است، تصریح کرد: در مناطق روستایی شاهد انجام تکالیف قانونی و حتی فراتر از وظایف و اختیارات این بانک به روستاییان و ساکنان مناطق محروم هستیم که با گستردگی خاص این تسهیلات ارائه می‌شود.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه پست بانک امروز به عنوان نماینده حاکمیت پیشتاز در ارائه خدمات به روستاییان و ساکنان مناطق محروم است، گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی بانکی، پست بانک همچنان در پرداخت تسهیلات خرد و قرض‌الحسنه به روستاییان در حوزه‌های مختلف پیشقدم است و این امر بستر خوبی را برای اشتغال پایدار و توانمندی در این حوزه به وجود می‌آورد.

زنجانی افزود: با وجود اینکه دست ما و مسئولان امر در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به دلیل محدودیت منابع دولتی بسته است ولی پست بانک فراتر از تعهدات خود در پرداخت این‌گونه‌ تسهیلات ورود پیدا کرده است.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل بیان کرد: با پشت سر گذاشتن بحران اقتصادی در سال‌های اخیر امیدواریم به سرعت زمینه بهبود شرایط اقتصادی در کشور فراهم آید و کشور ما از فشارها و برخی تهدیدهای اقتصادی خلاصی پیدا کرده و در ماه‌های آینده روند تأمین منابع مالی در کشور بهبود یابد.

وی اضافه کرد: با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید در ارتقا شاخص‌های اقتصادی و ثبت مشکلات سرمایه‌گذاری انتظار می‌رود یک فضای متفاوت در عرصه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در کشورمان به وجود آید تا شاهد از بین رفتن بسیاری از نارسایی‌ها باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار