امام‌ جمعه ایلام خبر داد:
امام‌ جمعه ایلام گفت: در گام دوم نهضت کمک مومنانه تعداد هشت هزار سبد غذایی با حفظ کرامت انسانی در اختیار افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 06 August 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار کرد: در گام دوم نهضت کمک مومنانه تعداد هشت هزار سبد غذایی با حفظ کرامت انسانی در اختیار افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری، سپاه و بسیج این توانایی را داشت که پای کار بیاید و با ورود این نهاد ارزشمند موج عظیمی با کمک همه اقشار مردم در سطح استان و شهرستان‌ها ایجاد شد، که این اقدامات سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و بسیجیان قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در آئین رونمایی از مرحله دوم نهضت کمک مومنانه و پویش امید و همدلی گفت: در پی رضایت مقام معظم رهبری از اجرای موفقیت آمیز مرحله اول کمک‌های مومنانه و تاکید معظم له بر ادامه این پویش مردمی، همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ایلام با هدف کمک به افراد و مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا آغاز شد. در این مرحله کمک‌های انسان دوستانه مردم و خیرین شامل بسته‌های معیشتی، البسه و لوازم التحریر دانش آموزان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی جمع آوری شده و توزیع می‌شوند.

سردار جمال شاکرمی علاوه بر این در شب عید غدیر بیش از ۱۰۰ هزار پُرس غذای گرم با محوریت مساجد و ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در میان خانوارهایی که تاکنون از کمک‌های مومنانه بهره مند نشده‌اند، توزیع می‌شود. مراحل بعدی این رزمایش دهه اول محرم و آخر صفر خواهد بود.

وی گفت: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با همراهی پویش امید و همدلی، سپاه و بسیج، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، مردم و خیرین تعداد ۴۲ هزار بسته معیشنی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در بین مردم توزیع شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار