،جلسه آرد ونان شهرستان ایوان بهانه ای شد تا فرماندار که حسابی از برخی ناتوانی ها وکم کاری های مدیران در حوزه های محتلف به ستوه آمده بود ،علاوه بر گوشزد کردن عدم  نظارت وبیخیالی مدیران این حوزه که باعث شکل گیری نارضایتی هایی در بین مردم شده است ،حسابی از حجالت مدیران حوزه های دیگر در آمده وبه تعبیری آنان را آبکش کرد .
کد خبر: ۸۸۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ 28 July 2020

شب گذشته جلسه شورای آرد ونان شهرستان ایوان به ریاست امیدعلی سبزی فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام ،جلسه آرد ونان شهرستان ایوان بهانه ای شد تا فرماندار که حسابی از برخی ناتوانی ها وکم کاری های مدیران در حوزه های مختلف به ستوه آمده بود ،علاوه بر گوشزد کردن عدم نظارت وبیخیالی مدیران این حوزه که باعث شکل گیری نارضایتی هایی در بین مردم شده است ،حسابی از خجالت مدیران حوزه های دیگرنیز در آمد وبه تعبیری آنان را آبکش کرد .

امید علی سبزی که گویا از کم کاری و بی توجهی برخی مدیران شهرستان به حوزه های ماموریتی حسابی گله مند بود گفت : مدیران ناکارآمدی که توان مدیریت امور مرتبط به خود را ندارند باید جای خود را به جوانان پر انگیزه و انقلابی بدهند.

امیدعلی سبزی افزود:در شرایط جنگ اقتصادی تمام عیار علیه کشور، اصلاح طلب واصولگرا بی معناست و شهرستان به مدیران پر انگیزه ،شجاع ونترس نیازمند است.

وی ادامه داد :چرا مدیران اجرایی شهرستان در وقت اداری و در محل کار کمی به این فکر نمی کنند که چرا مدیر  شده اند و چرا باید فرماندار کارهای مربوط به حوزه مدیریتی آنان را بررسی و پیگیری نماید ؟

سبزی بیان داشت :مدیران ادارات باید دستور العمل های مربوط به ماموریت سازمانی خود را خوانده ویاد بگیرند که برای چه مدیر شده اند !کسی که مدیر شده و چارچوب جمهوری اسلامی را پذیرا شده باید به آن عمل کرده  و کار کند .

وی با اشاره به کیفیت نامطلوب پخت نان خبازی های شهرستان تصریح کرد:مردم از ما کار میخواهند ،ابتدایی ترین چیزی که بر سر سفره مردم قرار دارد نان است !  چرا در این حوزه نظارت رها شده تا مردم کم کاری نانوایی ها را به پای دولت ونظام بنویسند ؟

سبزی با گریزی به جلسه های بی حاصل برخی مدیران شهرستان گفت :باید بررسی کنید که خروجی این همه جلسه بی حاصل چه بوده و چه فایده ای برای مردم به همراه داشته است ؟! از این لحظه به بعد چنانچه اعضای شورای آرد ونان به درستی به وظایف خود عمل کردند ،ما در خدمت آنان خواهیم بود ،در غیر اینصورت تغییر خواهند کرد .

وی افزود : شیوه عمل اینگونه خواهد بود که ابتدا مدیران بی کفایت به مردم معرفی سپس تغییر خواهند کرد .شروع مبارزه جدی ما با شورای آرد ونان شهرستان بدلیل برخی بی کفایتی هایی خواهد بود که منجر به نارضایتی مردم شده است .

فرماندار شهرستان ایوان خاطر نشان کرد :بنده بدون رانت ، رابطه و پارتی فرماندار شده ام . آقایان مدیر!  از اولین روز ماموریت خود در این شهرستان  با خود  و خدای خودم عهد بستم جز خدمت و نوکری مردم چیز دیگری را دنبال نکنم. بنده به عنوان فرماندار سر سفره جمهوری اسلامی هستم و دیگر مدیران چنین وضعیتی دارند. وقتی مدیری با کم کاری مردم  را دلسرد میکند شائبه به وجود میاید .

وی ادامه داد : اینکه سر سفره انقلاب و جمهوری اسلامی باشید و مردم را دلسرد کرده  و ناکارآمدی خود را به انقلاب و نظام بنویسید بدین معناست که شاید به جایی وصل باشید.  حتی اگر سر سفره کافری هم بنشینید بدانید مهمان ان خانه هستید وباید حرمت صاحب سفره را نگه دارید. و الله ! آقایان مدیر که شما میهمان سفره این نظام و انقلاب هستید بدانید که پدران ،مادران واقوامتان  سر سفره  همین انقلاب و نظام بزرگ شده اند پس بیایید وبیخیالی را کنار بگذارید !

سبزی با تهدید مدیران ناکارآمد به بازداشت گفت:من ثابت میکنم حرف نمی زنم و عمل میکنم .به خدا قسم اگر از این به بعد مدیرناکارآمدی ،با کار نکردن وعدم مدیریت درست باعث دلسردی مردم شوذ ، حتی اگر از همکاران بنده هم باشد حکم بازداشتش را خواهم گرفت.

وی بیان داشت :از قرار معلوم من باید با مدیران نالایق و ناکارآمد بجنگم تا مشکلات مردم فهیم ایوان مرتفع شود شما با ناکارآمدیتان با آبروی فرماندار بازی می کند از این بعد هرگز نمی گذارم باعث تخریب جایگاه فرماندار شوید.

سبزی ضرورت پاسخگویی مدیران به مردم را یادآور و گفت :وقتی درب اتاق فرماندار بصورت تمام وقت بر روی مردم ومراجعین باز است ،چرا باید مدیران دیگر ادارات شهرستان تنها یک روز در هفته با مردم ملاقات داشته باشند؟!چرا باید هزار بار به مدیری زنگ زد تا جواب بدهد ؟ اگر توان پاسخگویی ندارید پس چرا مدیریت را قبول کرده اید ؟از این هفته مکاتبات خود با مدیران کل استان درراستای تغییر مدیران ناکارآمد شهرستان را آغاز خواهم کرد .

فرماندار ایوان اظهار داشت : امشب در خصوص آرد ونان بحث نمی کنم ،چون تصمیمات برای اجرا در این حوزه ابلاغ شده است ،موضوع جلسه امشب مدیران ناکارآمد است .کم کاری عمدی شما باعث نارضایتی  مردم شده است ،یکی از مشکلاتی که امروز به آن دچار هستیم ،تولید نارضایتی توسط مدیران بعلت بی توجهی وعدم انجام وظایف سازمانی است .پس امشب فکرهای خودتان را بکنید ،اگر می توانید بسم الله ،درغیر اینصورت باید تغییر کنید .

سبزی با تذکر جدی به شورای آرد ونان گفت :رسما به عنوان فرماندار و رئیس شورای آرد و نان اعلام میکنم ؛هیچ نانوایی در سطح شهرستان حق دو روز تعطیلی ندارد .چرا کار آسان وراحت نظارت صورت نمی گیرد ؟!عدم نظارت شورا باعث شده که نانوایی ها هم سهیمه آرد را بصورت غیر قانونی در بازار بفروشند، هم کیفیت پخت نان پایین بیاید و هم اینکه خودسرانه مبادرت به تعطلیی نانوایی ها نمایند.

فرماندار تشدید نظارت بر نانوایی ها را خواستار شد وافزود :باید بر روند کار نانوایی ها نظارت کنید وببینید که متصدی نانوایی ها چه کسانی هستند ! آیا کارت سلامت و بهداشت دارند ؟!قطعا نظارت وبازدید باعث دلگرمی مردم خواهد شد.
 
وی ادامه داد :آقایان مدیر حاضر در جلسه !آبا وقتی  همسایه اتان به جایی برود و  کلید خانه اش به شما  امانت  بدهد ، خیانت می کنید یا نه ؟!در حال حاضر  کلید این مسئولیت بعنوان امانتی مهم به من وشما سپرده شده است .امانت  مهم همین مسئولیت است ومسئولیت هم چیزی جز  خدمت، نوکری و دلگرم کردن مردم نیست! نباید به این امانت خیانت کرد !در مقابل آن مسئولید!
 
سبزی در پایان یادآور شد : برخی از مدیران شهرستان با ادعای کمبود نیرو در صدد توجیه عملکرد ضعیف خود هستد ،اما به این نکته توجه نمی کنندکه وقتی مدیر شدند مگر از نظر نیرو همین وضعیت را نداشتند ؟!وقتی قبول مسئولیت کردید باید فکر امروز هم می بودید !
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
واقعا آقای فرماندار فکر میکند بدون رانت و با لیاقت فرماندار شده اند؟! خوبه حداقل خودشون باورشون شده!
فرهنگی
|
United States
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
آقای سبزی را ندیدم ولی دورادور که عملکرد ایشان را شنیده ام از معدود فرماندارانی هست که در جایگاه فرماندار آبروداری کرده هم در دهلران وهم در شهرستان ایوان.
ایوان شهر من
|
Germany
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
این آقا بدون رانت و رابطه محال بود پایش به در فرمانداری هم برسه
حالا که ماه های اخر دولت اصلاح طلبان است یادش آمده مه اصلاح طلب و اصولگرا معنی نداره پس این همه چماق اصلتح طلبی که بر سر مردم زدید کجا رفت .اگر به زعم ایشان مدیران شهرستان ایوان کم کاری می کنند این بیماری را ازفرماندار خود به ارث برده اند . شهری که هر مدیرش ساز خود را بزند یعنی شهر بی کلانتر است یعنی مدیر ارشد آن شایستگی نداشته که مدیرانش کم کار هستند . دقیقا مثل روحانی حرف زده در حالیکه هودشباید پاسخگو باشد دیگران را هدف قرار داده تا الان خواب تشریف داشتی
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
قابل توجه همه عزیزان از روز اول آقای،سبزی برخلاف دیگر فرمانداران گفتن من فرماندار تمام ایوان نه فرماندار اصلاح طلب و اصولگرا من برای نوکری آمده م بنده به عنوان یک یکی از نیروی جبهه انقلاب در شهرستان اعلام میکنم که با جدیت در حال کار و تلاش بوده و هستند و شاید اختلاف نظر سیاسی داشته باشیم ولی مورد حمایت هست ..احسنت بر آقای سبزی
علی رضا
|
United States
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
وجدانن از روزی که اومده همیشه و هروز در حال خدمت صادقانه بود مخصوصا این ایام کرونا. دستمریزاد به شما و عواملی که برای آسایش و رفاه این مردم مظلوم با تمام توان در حال خدمت صادقانه هستن‌. خدا قوت خسته نباشید.
ایوانی
|
United States
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
واقعا از فرماندار پرتلاش و مسولیت پذیر که در این روزهای سخت و تحریم به فکر مردم هستند باید یه خسته نباشید گفت.
لاچين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
ابن هم ميخواد بره كانادا حالا ميبينيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
فردا برکنارش میکنن!!!
مطلع
|
United Arab Emirates
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
ایشان باحمایت کلانتری وپیشنهاد حاج نجات سلیمانی فرماندار شده ...
چرابه دروغ ادعا میکنی بدون رانت ورابطه فرماندارشده ای
عجیبه واقعا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
تمام فرمانداران درکل کشورازاین فرمانداریادبگیرند!.
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
آخرای عمر حکومتشه سارا فلاحی چندگزینه بومی برای صندلیش درنظر گرفته.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
ای کاش فکری برای اداره آب و فاضلاب می کردند که این همه پول از مردم می گیرند ولی آب نداریم یه دوش دو دقیقه ای بگیریم به خدا این ماه نزدیک ششصد هزار پول آب دادم که بیشترش مربوط به فاضلاب بوده درحالی که مصرف آن چناني نداشتیم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار