دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعدادیابی خواهران بسیج با قهرمانی یزد به پایان رسید.
کد خبر: ۸۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 03 September 2015

به گزارش تابناک یزد،دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعدادیابی خواهران بسیج که با حضور 31 تیم از سراسر کشور به میزبانی سپاه انصارالمهدی(عج) در زنجان برگزار و روز گذشته با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

در این مسابقات که در پنج رشته جودو، دوومیدانی، کاراته، تیراندازی و تیر و کمان برگزار شد، تیم یزد در مجموع پنج رشته توانست با کسب 660 امتیاز قهرمان شود.

تیم تهران بزرگ با 560 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم قزوین با 490 امتیاز روی سکوی سوم قرار گرفت و البته تیم قزوین هم به عنوان کاروان برتر اخلاق برگزیده شد.

در دومین المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی خواهران بسیج در رشته تیراندازی که در دو ماده تفنگ و تپانچه برگزار شد، تیم استان مرکزی به مقام اول رسید و تیم‌های خراسان رضوی و یزد در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رشته تیر و کمان نیز که در دو ماده ریکرو و کامپوند انجام شد، تیم تهران بزرگ روی سکوی قهرمانی قرار گرفت، اصفهان دوم شد و آذربایجان غربی به مقام سوم رسید.

در دوومیدانی نیز تیم کردستان توانست مقام قهرمانی را به خودش اختصاص دهد، یزد و هرمزگان هم به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

گفتنی است؛ در رقابت‌های دوومیدانی دومین دوره المپیاد، ورزشکاران در شش ماده دوی 400 متر، دوی 800 متر، پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، پرش طول و پرس سه گام با هم رقابت کردند.

در رشته جودو تیم آذربایجان شرقی قهرمان شد و زنجان تیم میزبان نایب قهرمان شد و همدان روی سکوی سوم قرار گرفت.

در نهایت در رشته کاراته که در دو بخش کاتای انفرادی و کمیته برگزار شد هم تیم تهران بزرگ به مقام اول رسید و گیلان و البرز هم روی سکوهای دوم و سوم ایستادند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار