فرماندار تنگستان:
فرماندار تنگستان گفت: در اعتبارات تملک دارایی توجه ویژه‌ای به طرح‌های فرهنگی شده است به‌گونه‌ای که با تخصیص اعتبارات لازم ۱۷۰ طرح وبرنامه فرهنگی در تنگستان امسال اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 30 August 2015

غلامرضا ترک‌زاده صبح امروز در همایش تجلیل از مدیران نمونه و کارمندان برتر شهرستان تنگستان با گرامیداشت هفته دولت اظهارداشت: شهیدان رجایی و باهنر دو اسطوره در تاریخ انقلاب اسلامی هستند عینیت و حقیقت بودن آنها  به وضوح برای همه دوستداران نظام کاملا مشهود است .

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه تحولات مهمی در حوزه‌های مختلف عمرانی، ورزشی، فرهنگی و درمانی انجام شده تصریح کرد: طی دو از سال از دولت تدبیر و امید در شهرستان تنگستان اقدامات زیادی انجام گرفته طرح تحول نظام سلامت یکی از این طرح‌های موفق در جامعه است .

وی افزود: طرح تحول نظام سلامت که خیلی از نیازمندیهای و هزینه‌های سنگین درمان تا حدودی از روی دوش مردم برداشته است.

ترک‌زاده از افزایش اشغال تخت بیمارستانی درتنگستان خبرداد و بیان کرد: تا سال 92 سطح اشغال تخت‌های بیمارستانی در  شهرستان تنگستان کمتر از 2 درصد بود تنها در یک‌ماه 6 تخت اشغال می‌شد که با اجرای طرح تحول نظام  سلامت اشغال تخت بیمارستانی درتنگستان بیش از 60 درصد افزایش داشته است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تنگستان پروژه‌های مصوب کمیته برنامه ریزی شهرستان را اجرایی کنند.

وی، با بیان اینکه طرح‌های مهمی در ارائه خدمات به مردم به بهره‌برداری رسید بیان کرد: در سال گذشته پروژه‌هایی که مزیت اجتماعی بالایی برخوردار بودند در صدر برنامه‌های اعتباری قرار گرفت و با تزریق اعتبار لازم آنها برای برای افتتاح و خدمت دهی به مردم آماده شد.

ترک‌زاده با تاکید بر توجه به برنامه‌های فرهنگی افزود: بیش از 170 برنامه فرهنگی در سطح شهرستان امسال به مرحله اجرا درآمده است.

فرماندار تنگستان، برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان را مورد اشاره قرار داد وخاطرنشان کرد: با بسط و گسترش فضاهای ورزشی  که یکی از پدیده‌های شگفت انگیز دولت تدبیر و امید دراستان بوشهراست و به عنوان طرحی منحصر بفرد به اجرا درآمده است تمام روستاها و محلات شهرهای تنگستان به زمین مینی فوتبال و طرح‌های امید از جمله پارک وبوستان مجهز شد.

وی با اشاره به مشکل آب در  شهرستان تنگستان گفت: در تابستان شراط سختی هم برمردم و هم بر دولت گذشت بیشتر از آن چه تصور شد دولت با اصلاح و نوسازی شبکه‌های انتقال آب آشامیدنی و احداث مخازن ذخیره آب  اعتبارات لازم تخصیص یافته است.

دراین مراسم از مدیران نمونه دستگاه‌های اجرایی و کارکنان برتر ادارات تنگستان تجلیل شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار