آنچه مرا در مدت سه سال حضورم درشهرستان فردوس بیشتر از هر چیز دیگر آزار میدهد از بین رفتن فرهنگ کار و تلاش در شهری است که در گذشتگان زبانزد بوده است
کد خبر: ۸۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶ 29 August 2015

آنچه مرا در مدت سه سال حضورم درشهرستان فردوس بیشتر از هر چیز دیگر آزار میدهد از بین رفتن فرهنگ کار و تلاش در شهری است که در گذشتگان زبانزد بوده است، در حال حاضر پیمانکاران پروژه های عمرانی پیش من می آیند و گله دارند که درشهرفردوس کسی برای کارگری یافت نمی شود و حتی حاضر نیستند بعنوان مثال تمیزکاری یک طرح که پایان پذیرفته را قبول کنند.

به گزارش تابناک اینها درد دلهای فرماندارفردوس بود که در جمع مردم به مناسبت هفته دولت بیان کرد. البته مهندس رجبی مقدم این را هم گفت: اگر نبود بیانات مقام معظم رهبری در مورد کمرنگ شدن فرهنگ کار و تلاش در ایران ، هرگز این جرئت را به خود نمی دادم تا این سخن را بر زبان جاری کنم.

وی درادامه به محدودیت های اعتباری دولت و اقتصادی تک محصولی اشاره کرد و افزود: امروز 800 تا 900 هزاربشکه نفت آنهم هر بشکه 40 دلار می فروشیم در حالی که در دولت قبل 5/2 تا 3 میلیون بشکه نفت با قیمت 120 دلار صادر می کردیم و این یعنی کاهش درآمد دولت فعلی از محل فروش نفت به یک پانزدهم دولت قبل.

وی با بیان اینکه در هفته دولت در فردوس 45 پروژه با اعتباری معادل 465 میلیارد ریال بهره برداری یا کلنگ زنی شده یا خواهد شد اضافه کرد: یکشنبه 8 شهریور با حضور استاندار طرحهای شاخصی مانند: استخرشنای آموزش و پرورش ، ساختمان سرپرستی بانک صادرات و بخشداری مرکزی، روکش آسفالت محور فردوس – بجستان و کلنگ زنی آغاز گاز رسانی به دو روستای سرند و بیدسکان با اعتبار 180 میلیارد ریال به بهره برداری میرسد .

وی خطاب به کسانی که عملکرد دولت را مورد نقد بی انصافانه قرار میدهند تاکید کرد: نقادان بدانند مسئولین کشوررا با خون دل مدیریت میکنند و مشکلات فراوانی پیش روی دولتمرادن است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار