کد خبر: ۸۴۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 05 May 2020
 
تابناک/ رییس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد.
 

محمود رفسنجانی، معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد و عنوان کرد: فرهنگ اصلاح ذات البین ریشه در دین مبین اسلام و آموزه‌های غنی فقه امامیه دارد و در آموزه‌های دینی و کلام ائمه معصومین (ع) به اندازه‌ای به آن سفارش شده که در کلام معصومین می‌خوانیم اصلاح ذات البین را از یک سال نماز و روزه مستحبی برتر است.
 
رییس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی بیان کرد: شورا‌های حل اختلاف نهادی مردمی است که رسالت آن نهادینه کردن فرهنگ سازش در جامعه است و ظرفیت‌های این نهاد مردمی در حل و فصل اختلافات و کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی چشمگیر بوده است.

رفسنجانی ضمن قدردانی از اعضای شعبه ۱۴۵ شورای حل اختلاف مشهد گفت: یک پرونده اختلاف مالی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال جهت اصلاح ذات البین به این شعبه ارجاع شد که با تلاش و همت اعضای شعبه این پرونده نیز با صدور گزارش اصلاحی مختومه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار