کد خبر: ۸۴۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 03 May 2020

 

تابناک/سرپرست پلیس راه گیلان از اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در این استان خبر داد.

برخورد جدی پلیس گیلان با وسایل نقلیه پلاک مخدوشبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ جابر صفاری، سرپرست پلیس راه گیلان گفت: در اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش ۸۹۶ دستگاه انواع وسایل نقلیه متخلف در این استان اعمال قانون و توقیف شدند.

او با بیان اینکه اعمال قانون صرفا صدور قبض جریمه نیست، افزود: تخصیص نمره منفی، ضبط گواهینامه، توقیف در پارکینگ و سایر امتیازات منفی که بر اساس اجازه قانون در اختیار پلیس قرار گرفته‌اند، همگی از مصادیق اعمال قانون محسوب می‌شوند.

سرپرست پلیس راه گیلان اظهار داشت: متاسفانه برخی از متخلفان و مجرمان به منظور اقدامات خلافکارانه و فرار از اعمال مقررات اقدام به برداشتن، جعل و یا پوشاندن پلاک وسیله نقلیه می‌کنند.

سرهنگ صفاری ادامه داد: این رفتار علاوه بر اینکه بر اساس قانون مجازات اسلامی جرم محسوب می‌شود، از دیدگاه مقررات ترافیکی نیز تخلف بوده و با رانندگان متخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

او تصریح کرد: در همین راستا پلیس راه استان گیلان در معابر برون شهری به مدت ۳ روز اقدام به اجرای طرح برخورد با تخلف پلاک ناخوانا و مخدوش کرد که در این طرح ۸۸۵ دستگاه انواع وسایل نقلیه متخلف اعمال قانون و ۱۱ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار