مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه تمام مدارس ابتدایی استان ایلام به سامانه شاد متصل هستند، گفت: تمامی مدیران ابتدایی مدارس نیز عضو این شبکه هستند.
کد خبر: ۸۴۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹ 25 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا زینی وند مقدم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام مدارس و مدیران مقطع ابتدایی استان عضو شبکه شاد شده‌اند گفت: استان ایلام در مقطع ابتدایی با ۷۵۷ فضای آموزشی، ۳۴۰۳ کلاس درس و ۵۵ هزار و ۶۸۹ دانش آموز، توانسته است ۷۲ درصد کلاس‌های درس را عضو شبکه شاد کند.

وی در ادامه به وضعیت مدارس متوسطه پرداخت و ادامه داد: در دوره‌ی متوسطه با ۴۹۱ آموزشگاه، دو هزار و ۴۳۹ کلاس درس و ۴۶ هزار و ۳۳۷ دانش آموز، تاکنون تمام مدارس مقطع متوسطه به جز دو مدرسه که مشکل اینترنت دارند عضو شبکه شاد شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام تصریح کرد: اقدامات فراوانی در آموزش و پرورش استان بعد از تعطیلی مدارس به خاطر شیوع کرونا ویروس به موازات برنامه شبکه آموزش دانش آموزان انجام شده است.

زینی وند مقدم تصریح کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به راه اندازی جشنواره آموزش مجازی دوره‌های متوسطه و ابتدایی، فراخوان تجربیات تدریس و سنجش مجازی دروس علوم و آزمایشگاه، بارگذاری محتوای آموزش الکترونیک در سامانه همگام، شناسایی دانش آموزان که به سامانه شاد و فضای مجازی دسترسی ندارند و چاره اندیشی برای آنان، ارسال نمونه سوالات چهار دوره امتحانات نهایی پایه دوازدهم همراه با پاسخ تشریحی، پیگیری اختصاص اینترنت رایگان برای تمامی دانش آموزان اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام در پایان اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش استان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست که دانش آموزان از نعمت تعلیم کارآمد و مفید بی بهره نمانند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار