مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: با شیوع ویروس کرونا کلاس‌های کانون به صورت الکترونیکی در سایت و کانال‌های فضای مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۳۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 17 April 2020

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به برگزاری الکترونیک کلاس‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر بستر سایت و فضای مجازی به علت شیوع وبروس کرونا اظهار داشت: تمامی کلاس‌های کانون از جمله نقاشی، شعرخوانی، نوشتن خلاق، عروسک سازی و کاردستی در غالب فیلم‌های کوتاه توسط مربیان در صفحات مجازی بارگزاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به مسابقه‌ی "آرزو‌های رنگی" تصریح کرد: کودکان و نوجوانان نقاشی‌های خود را برای کانونن ارسال کرده و یا در غالب فیلم کوتاه درمورد آرزو‌های خود صحبت می‌کنند. لازم به ذکر است که برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اوایل اردیبهشت ماه سامان یافته‌تر ادامه خواهد داشت که شیوه‌نامه‌ی این امر نیز در حال نگارش است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: تمامی برنامه‌های کانون برای هر دو رده سنی کودکان و نوجوانان می‌باشد. برگزاری انجمن‌های ادبی توسط نوجوانان و خریداری کتاب‌های مناسب توسط کانون برای کودکان و نوجوانان از انتشارات مختلف از برنامه‌های دیگر است.

فتاحی در پایان خاطر نشان کرد: کودکان و نوجوانان در روز‌های قرنطینه برای کاهش استرس ناشی از بیماری کرونا خاطرات خودرا نوشته تا پس از پشت سر گذاشتن کرونا ویروس برنامه‌ای تحت عنوان قرنطینه و روز‌های درگیر با کرونا تهیه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار