امام جمعه دیلم:
امام جمعه دیلم گفت: مبارزه و مقابله قاطع با فساد زمین‌خواری در شهرستان دیلم باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد که در این بین حق مردم و دولت ضایع نشود.
کد خبر: ۸۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 26 August 2015
حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری بعداز ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان شهرستان دیلم با بیان اینکه همه مردم قدردان دولت هستند اظهار داشت: درهفته دولت خدمات خوبی در ارائه به مردم رقم می‌خورد و دولت عزم خود را جزم کرده است تا در ارائه رفاه اجتماعی، افزایش امید و آرامش ازهیچ کوششی دریغ نکند.

وی امانت‌داری در خدمت به مردم را یکی از مهم‌ترین اساس خدمتگزاری دانست و تصریح کرد: تا دیدگاه انسان اصلاح نشود اعمال او نیزاصلاح نمی‌شود.

امام جمعه دیلم تعهد و تخصص را از لازمه مدیریت دانست و افزود: مدیران باید درخدمات رسانی  به مردم در زدودن تشریفات اداری تلاش کنند و با حضور درمیان مردم در حل مشکلات آنان بکوشند.

حسینی بوشهری، با تاکید بر قاطعیت مسئولان در برنامه‌ها و طرح‌ها افزود: مدیران نباید قاطعیت با برخورد اشتباه بگیرند بلکه مدارا و عطوفت باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه مدیران دولت یازدهم مدیران لایق هستند گفت: دولت یازدهم درانتخاب مدیران تلاش مهمی کرده است بگونه‌ای که همه مدیران این دولت مجرب و لایق هستند.

امام جمعه دیلم، با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه دولت یازدهم از وزرای فعال و درخور تقدیراست تصریح کرد: وزارت امور خارجه بعداز انقلاب وزیر امور خارجه به توانمندی وزیر دولت یازدهم نداشته است به‌گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب با تقدیر از وی حجت را بر همگان تمام کرد.

حسینی بوشهری، با تاکید بر توجه مدیران در حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات جامعه افزود: مدیران باید اولویت‌ها در نظر بگیرند و به اهداف نظام پایبند باشند.

وی با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط گفت: مدیران تنها شعار ندهند بلکه عملیاتی کردن برنامه‌های خود مد نظر داشته باشند.

امام جمعه دیلم، با تاکید بر زمین خواری بیان کرد: مبارزه با پدیده زمین خواری در شهرستان دیلم باید در سرلوحه فعالیت مدیران باشد و از حقوق ملت و دولت دفاع کنند.

حسینی بوشهری، تاکیدکرد: مبارزه و مقابله قاطع با فساد زمین‌خواری در شهرستان دیلم باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد که در این بین حق مردم و دولت ضایع نشود.

وی، با بیان اینکه شهرستان دیلم در رکود اقتصادی قرار دارد گفت: گمرک دیلم در حالت رکود قرار دارد و بازرگانان  در مناطق شادگان استان خوزستان به امر تجارت می‌پردازند که این مهم سبب نگرانی مردم شهرستان دیلم شده است.

امام جمعه دیلم، با اشاره به اینکه پیوست فرهنگی و مسکن مهر در شهرستان دیلم بلاتکلیف مانده است افزود: اگر حق مردم ضایع شده است مسئولان باید  مشکلات مردم در حوزه مسکن مهر برطرف کند چراکه هیچ کس نمی‌تواند از زیر تیغ قانون عبور کند.

حسینی بوشهری، با تاکید بر ریشه کن شدن مواد مخدر در دیلم گفت: مسئولان قضایی و امنیتی دیلم در این حوزه بیشتر تلاش کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار