معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا تمامی پاساژها و مجتمع های تجاری این استان تعطیل اعلام می شود.
کد خبر: ۸۳۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳ 15 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سعید شریفی اظهار داشت : با توجه به مصوبات ششمین جلسه ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا به ریاست استاندار ایلام تمامی مراکز، پاساژها و مجتمع های تجاری و خدمات توزیعی شامل صنوف طلافروشان، پوشاک و البسه فروشان، کیف و کفش فروشان، لوازم خانگی، کافی نت ها و صنوفی که در سبد مایحتاج ضروری مردم قرار ندارند، تعطیل اعلام شد.

وی اظهار داشت: این تصمیم به جهت رفاه حال مردم و قطع زنجیره ارتباط انسانی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اتخاذ شده است و استفاده حداقلی از ظرفیت نیروی انسانی در مراکز تهیه و توزیع مایحتاج مردم را می طلبد.

شریفی همچنین با اشاره به صنوفی که در پنجمین جلسه ستاد تعطیل اعلام شد، یادآور شد: این مصوبه تمدید می شود و همچنان متصدیان مربوطه از هر گونه فعالیت(صنفی) خودداری کنند.

شریفی ضمن درخواست همکاری کامل اصناف و بازاریان با مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا افزود: در صورت عدم رعایت مصوبه فوق، واحد صنفی مربوطه از طریق مراجع نظارتی پلمب خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار