متاسفانه در سایه غفلت مسئولان  صنعت معدن و تجارت شهرستان  وبسته شدن مسیر دهلران به اندیمشک، شاهد افزایش قیمت اقلام خوارکی، بخصوص صیفی وسبزی جات در این شهرستان هستیم.
کد خبر: ۸۳۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ 14 March 2020

تابناک ایلام مجتبی کاور:: در حالی که ویرس کرونا همه مردم را خانه نشین کرده است ،اما در سوی دیگر مسئولین شهرستان دهلران هم بی خیال کنترل ونظارت بر بازار شده اند.

 متاسفانه در سایه غفلت مسئولان  صنعت معدن و تجارت شهرستان  وبسته شدن مسیر دهلران به اندیمشک، شاهد افزایش قیمت اقلام خوارکی، بخصوص صیفی وسبزی جات در این شهرستان هستیم.

خبرنگار تابناک در راستای کنترل بازار ومشکلات ناشی از افزایش قیمت ها در این شهرستان، موضوع رابه صورت تلفنی  از طریق رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان پیگیری کرد ولی متاسفانه در کمال تعجب عنوان کرد که نیروی کافی برای کنترل بازار ونطارت بر قیمت ها ندارم ومردم از طریق سامانه 124 گزارش بدهند!

آقای رئیس ! چرا باید مردم هزینه عدم نطارت ونداشتن نیروی کا فی  شما را از جیب بپردازند ؟چرا در این شرایط که برخی از مردم در آمدی ندارند عده ای سوجود بخواهند  جیب خالی مردم را خالی تر کنند به راستی در این شرایط حساس که مردم خانه نشین شدن وظیفه شما چیست ؟ نبایدبا همان دو نیروی شما  نطارت بر بازار داشته باشید؟! خوب است با شکستن  حصر خانگی خود، کنترل بر قیمت ها را در دستور کار داشته واجازه جولان به گرانفروشان را ندهید   !

باتوجه به افزایش قیمت ها در دهلران وعدم نظارت مسئولان  صنعت معدن وتجارت والتهاب بسته شدن مسیر دهلران به اندیمشک سبب شده عده ای سوجود در این شرایط کرونایی در تلاش هستند در بازار التهاب آفرینی کنند

انتظار است دادستان دهلران ، فرماندار واعضای شورای تامین در خصوص کنترل قیمت ها در این شهرستان باتوجه به نبود نیروی کافی که اداره صنعت معدن وتجارت عنوان کردهو چاره اندیشی کنند ،چرا که مردم دیگر توان مالی وپرداخت  هزینه بالا برای تهیه محیتاج خود را در این ایام بیکاری و بی توجهی مسئولان صنعت معدن وتجارن به بازار  را ندارند.

 لازم به ذکر است که خبرنگاران در شهرستان دهلران به صورت لحضه ای مشکلات وعدم نظارت کافی در حوزه های مختلف بخصوص افزایش قیمت ها را رسانه ای می کنندو  تا حصول نتیجه از سوی مسئولان دست از وظیفه اطلاع رسانی خود نخواهند کشید

برچسب ها: گرانی ، گرانی دهلران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار