با دستور دادستان دهلران؛
دادستان ایلام گفت : واحد خشکه پزی به خاطر عدم راعایت موازین بهداشتی در شهرستان دهلران پلمب شد واین داستانی در خصوص بهداشت عمومی برابر قانون با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دهلران گفت : با توجه به انتشار ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور به منظور پیشگیری از انتقال این بیماری نیاز است همه صنوف موازین بهداشتی را رعایت کنند.
کد خبر: ۸۳۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 11 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ صابر نجومی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت :واحد خشکه پزی به خاطر عدم راعایت موازین بهداشتی در شهرستان دهلران پلمب شد واین داستانی در خصوص بهداشت عمومی برابر قانون با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد

وی اظهار داشت : با توجه به کمبود اقلام بهداشتی این داستانی با احتکارکنندگان ماسک و مواد ضدعفونی کننده برخورد قاطع می کند.

نجومی گفت : همه فروشگاه‌های مواد غذایی، خشکبار، و نانوایی‌ها باید به توصیه‌های شبکه بهداشت و درمان برای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا عمل کنند ودر صورت که هریک از صنوف توصیه های بهداشتی توجه واجرا نکند پلمپ خواهد شد.

وی بیان داشت : این داستانی برای حفظ حقوق عامه مردم براساس گزارشات کارشناسان شبکه بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت واحد های متخلف برخود قانونی انجام خواهد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار