رئیس کل دادگستری استان بوشهر:
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: طرح کاداستر در شهرهای استان بوشهر برای تعیین حدود املاک اجرا شده که با استقرار آن تمام املاک اراضی ملی در شهرهای این استان به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۸۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 25 August 2015
علی جمادی ظهر امروز درمراسم تکریم و معارفه مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان بوشهر با تاکید بر اهمیت ایجاد امنیت جامعه اظهار داشت: برقراری امنیت در جامعه  سبب مقبولیت و مشروعیت نظام می‌شود که دراین حوزه امنیت قضایی زیر مجموعه این مهم و سیاست گذاری است.

وی با بیان اینکه امنیت قضایی نقش مهم و تاثیرگذاری در سیاست‌گذاری ثبت اسناد و املاک دارد بیان کرد: ثبت املاک و اسناد هم معنی و هم عرض با نظم درجامعه است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیاری از اختلافات جامعه به سبب اختلافات ملکی است گفت: این اختلافات خصوصی منجر به تشکیل  پرونده حقوقی در دادگاه شده است.

جمادی با بیان اینکه تعیین حدود اراضی با راه‌اندازی بانک اطلاعات املاک شفاف تر می‌شود گفت: استقرار بانک اطلاعات املاک از اطلاعات مجرمانه برای برخی افراد سود جو جلوگیری می‌کند و این مهم سبب کاهش جرائم در این حوزه می‌شود.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعات املاک در استان بوشهر اجرایی شده است تصریح کرد: این طرح درشهرها اجرایی شده که با استقرار طرح کاداستر تمام املاک عمومی و ملی در شهرهای استان بوشهر به ثبت رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: پیشگیری از وقوع جرم در ثبت اسناد و املاک به صورت جدی مورد توجه است که به روز رسانی دفاتر ثبتی و آزمون سردفتران ثبت املاک از دیگر سیاست‌های قوه قضائیه است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار