کد خبر: ۸۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰ 26 August 2015
به گزارش تابناک یزد، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه "من طهران " شبکه العالم، درباره حرف و حدیث ها در خصوص پارازیت ها و تاثیر آن بر سلامتی افراد جامعه گفت: برخی فکر می کنند بی. تی. اس ها یا فرستنده هایی که در سطح شهر وجود دارند، برای سلامتی افراد مضر هستند. در این خصوص باید دانست هر فرستنده رادیویی در ارسال امواج اگر از شاخص بین المللی و سطح "آی. تی. یو"ی بین المللی فراتر رود، برای سلامتی افراد جامعه زیان بخش خواهد بود، اما اگر این امواج کمتر از آن شاخص باشند، مشکل ساز نیستند.

وی تأکید کرد: در این راستا، ما سازمانی داریم تحت عنوان سازمان تنظیم مقررات که وظیفۀ آن رصد همه امواجی است که در سطح شهرها وجود دارد. این رصد هم به صورت رَندوم و هم به آنلاین صورت می گیرد تا اطمینان یابد که سطح امواج موجود از حد شاخص بین المللی فراتر نرود.
وی افزود: در این میان، شورایی هم وجود دارد که نتیجه بررسی های میدانی را بررسی می کند. این شورا از نماینده وزارت بهداشت، نماینده محیط زیست، نماینده سازمان انرژی اتمی عضویت دارند و جلسات این شورا در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود. این شورا به عنوان مقام بالاتر، مراقب است تا امواج موجود در سطح شهرها از شاخص بین المللی فراتر نرود. بر اساس رصدهایی که تاکنون ما انجام داده ایم، هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار