مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: برای امسال ایجاد 33 هزار فرصت شغلی در استان هدف‌گذاری شده ‌است.
کد خبر: ۸۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 25 August 2015
داوود یاوری با اشاره به هدف گذاری ایجاد 33 هزار فرصت شغلی در  سال جاری، اظهار کرد: بیش از 40 دستگاه اجرایی در تحقق این میزان فرصت شغلی دخیل هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون اعتبارات و تسهیلات دستگاه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال ابلاغ نشده، اظهار کرد: فقط برای کمیته امداد امام خمینی(ره) 70 میلیارد تومان و برای صندوق کارآفرینی و امید 7.5 میلیارد تومان ابلاغ شده‌ است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: اطلاعی که از صندوق کارآفرینی و امید داریم این است که همه اعتبارات را طی این مدت جذب کرده و توانسته 875 فرصت شغلی ایجاد کند.

به گفته این مسئول احتمالا طی هفته آینده نیز اعتبارات مشاغل خانگی ابلاغ شود.

یاوری ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات حوزه اشتغال و همکاری دستگاه‌های مختلف بتوان همه 33 هزار فرصت شغلی را در استان ایجاد کرد.

وی در خصوص هدف‌گذاری اشتغال سال گذشته استان نیز افزود: برای سال 93، ایجاد 24 هزار فرصت شغلی در استان برنامه‌ریزی شده بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه عنوان کرد: با تلاش بخش‌های مختلف و همکاری 21 دستگاه در سال گذشته، این هدف تحقق 104 درصدی داشت و توانستیم 24 هزار و 780 فرصت شغلی در استان ایجاد کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار