فرماندار خلخال از بهره برداری از 77 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با هزینه کرد بیش از 135 میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 24 August 2015
علی نظری روز دوشنبه در آیین گرامیداشت اولین روز از هفته دولت و دیدار با امام جمعه خلخال افزود: برای اجرای این طرح ها و پروژه ها 100
میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و 35 میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.
وی گفت: پروژه های افتتاحی هفته دولت امسال در بخش های عمران شهری شهرداری خلخال ، جهاد کشاورزی ، آب و فاضلاب روستایی ، گازرسانی و برق رسانی روستایی ، طرح های هادی ، مقاوم سازی مدارس و توسعه صنعت گردشگری است.
او با گرامیداشت هفته دولت ایجاد فضای اعتدال و جلوگیری از تندروی های گذشته را از مهم ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید اعلام کرد
و افزود: دولت با عمل به شعار خود در بخش حفظ وحدت با ایجاد اعتدال و تلاش در تحقق شعار سال همدلی و هم زبانی در جامعه فرصت مناسبی را برای رشد و توسعه شاخص های اجتماعی فراهم کرده است.
نظری با بیان این که در گذشته بیشترین لطمه به خلخال از جانب درگیری های سیاسی و اختلافات جناحی وارد شده گفت: در سایه همدلی
و هم زبانی ایجاد شده در بین مسوولان و مردم و همراهی امام جمعه خلخال اختلافات قبلی جای خود را به وفاق و همدلی داده و زمینه
برای توسعه همه جانبه این شهرستان فراهم شده است.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال نیز در این نشست گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه عملکرد و خدمات دولت و رفع نقاط ضعف با پذیرش انتقاد سازنده از سوی مسوولان اجرایی این شهرستان است.
وی افزود: مسوولان باید با استفاده از فرصت پیش آمده و بیان مشکلات و راهکارهای مقابله با مشکل اجازه زیر سوال بردن خدمات شایسته دولت به افراد تنگ نظر را ندهند.
امام جمعه خلخال اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با انتخاب نامی مناسب برای سال 94 بیشترین حمایت ممکن را از دولت کردند و مسوولان دولت نیز با همدلی و هم بانی و حفظ وحدت باید برای حل مشکلات مردم همانند شهیدان رجایی و باهنر تلاش کنند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار