معاون استاندار ایلام:
معاون استاندار ایلام گفت:برپایی و افتتاح انجمن علوم سیاسی در استان ایلام می‌تواند در توسعه سیاسی و همچنین افزایش سطح علمی تشکل‌های استان نقش بسزایی ایفا کند.
کد خبر: ۸۲۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 15 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری اظهار کرد: همکاری دو جانبه بین انجمن علوم سیاسی و وزارت کشور در بحث آموزش احزاب و تشکل‌های مردم نهاد و همچنین در توسعه سیاسی استان بسیار موثر خواهد بود.

نوذری در این دیدار به نقش اساسی دانشگاه در حل مشکلات مختلف استان اشاره کرد و گفت: انجمن‌های علمی می‌توانند حلقه ی وصل بین دانشگاه و اجتماع باشند و در این زمینه مسائل و مشکلات مبتلابه جامعه را با مطالعات علمی و پژوهش‌ها مورد بررسی و کنکاش قرار داده و برای برون رفت از آنها راهکار ارائه دهند.

معاون استاندار ایلام یکی از مشکلات جامعه را عدم ارتباط بین دانشگاه و جامعه دانست و افزود: برای رفع این گونه مشکلات در جامعه ما هیئت‌های اندیشه ورزی متشکل از اساتید دانشگاه در حوزه‌های مختلف در استان تشکیل داده‌ایم و برای این هیئت‌ها مسائل و معضلات مختلف اجتماعی را تعریف نموده و از این عزیزان راهکار خواسته‌ایم.

نوذری مهمترین مولفه سیاسی استان خصوصاً در دوران انتخابات را قبیله گرایی دانست و خاطر نشان کرد: ما تلاش کرده‌ایم در این حوزه قبیله گرایی و تمرکز در ایل را به سمت شایسته گزینی میل دهیم و در این راه انجمن علمی علوم سیاسی می‌تواند به عنوان یک سازمان مردم نهاد و علمی قدرتمند کمک‌های بسیار خوبی به استان داشته باشد./ع

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار