معاون اجتماعی با حضور در خبرگزاری تابناک ابلام عنوان کرد؛
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت : رسانه ها با هم افزایی و تعامل با معاونت اجتماعی می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی در استان نقش واقعی خود را ایفا نمایند.
کد خبر: ۸۲۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 04 February 2020

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت : رسانه ها با هم افزایی و تعامل با معاونت اجتماعی می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی در استان نقش واقعی خود را ایفا نمایند.

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ فرزاد یاسمی با حضور در خبرگزاری تابناک اظهار کرد :ابهام زدایی وجلوگیری از بروز شایعات در جامعه یکی از کارکردهای اصلی رسانه هاست که عمل به این کارکرد می تواند نیروی انتظامی را در راستای پیشبرد اهداف خود یاری نماید.

سرهنگ یاسمی افزود: با توجه به گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی در جامعه وانتشار مطالب متعدد ،رسانه ها می توانند با پرداختن به رسالت واقعی خود در ارتقاء سواد رسانه ای و اطلاع رسانی به هنگام ودقیق از نشر مطالب مضر وخلاف واقع جلوگیری به عمل آورند.

وی با یادآوری  تنوع آسیب های اجتماعی در جامعه و نقش رسانه ها در کاهش آن خاطر نشان کرد : رسانه های متعهد ومجرب می توانند با ورود به آسیب های اجتماعی وبرگزاری نشست های کارشناسی در کاهش این آسیب ها نقش آفرینی کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان افزود: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان آماده است تا با استفاده از ظرفیت کارشناسان حوزه اجتماعی ،مباحث تحلیلی مورد نیاز رسانه ها را در اختیار آنان قرار دهد ،البته تحقق اهداف بلند مدت نیروی انتظامی در حوزه آسیب شناسی و کاهش آسیب های اجتماعی استان در گرو همراهی وهمکاری خبرنگاران مجرب ومتخصص رسانه های استان است. 

سرهنگ یاسمی با اعلام آمادگی جهت تعامل با رسانه های معتبر استان بیان داشت : معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی خبرگزاری پلیس ،خبرهای حوزه اجتماعی و تخصصی پلیس را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار رسانه های استان قرار دهد.

در ادامه این نشست ،علی اصغر اسدی مدیر خبرگزاری تابناک استان ایلام با استقبال از همکاری وتعامل رسانه ها با نیروی انتظامی استان گفت: رسانه تابناک ومحموعه همکاران فعال آن در مرکز استان ودیگر شهرستانها ،آماده تعامل وهم افزایی با معاونت اجتماعی می باشد.

اسدی افزود: رسانه تابناک می تواند در راستای تحقق اهداف نیروی انتظامی ،با برگزاری نشست ها ومیزگردهای تخصصی با حضور کارشناسان حوزه اجتماعی ،نیروی انتظامی استان را در نیل به اهداف سازمانی خود یاری نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار