رئیس مرکز اسناد و مدارک دفاع مقدس استان:
رئیس مرکز اسناد و مدارک دفاع مقدس استان از پیشکسوتان، رزمندگان، فعالان رسانه و مطبوعات برای جمع آوری اسناد و آثار دفاع مقدس دعوت کرد.
کد خبر: ۸۱۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴ 03 February 2020

تابناک ایلام ::یکی از مهمترین اقدامات درراستای حفط آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس ،جمع آوری مدارک واسناد آن دوران طلایی کشور و نگهداری در مکانی تحت عنوان موزه دفاع مقدس است .

مکانی که در کنار صیانت از این اسناد ومدارک و حفظ  ارزشهای دفاع مقدس ،می تواند ناقل در ست  آن به نسل های بعدی باشد .

این روزها اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام  بار سنگین این وظیفه خطیر را بر دوش می کشد،با وجود کمبود اعبتارات اما با تلاش های این اداره کل وپیگیری های مستمر مدیرکل جوان وبا انگیزه این اداره ودلسوزی وتعهد مجموعه همراه ایشان ،مهمترین واثرگذار ترین بخش آن ،یعنی موزه دفاع مقدس مسیر خوبی رابرای آماده شدن طی می کند.

سرهنگ علی فرضی ،رییس مرکز اسناد ومدارک دفاع مقدس استان یکی از نیروهای این مجموعه است که دلسوازنه ودوشادوش مدیرکل متعهد این مجموعه مسیر حفظ ونشر ارزشهای دفاع مقدس را دنبال می کنند .

رئیس مرکز اسناد و مدارک دفاع مقدس استان از پیشکسوتان، رزمندگان، فعالان رسانه و مطبوعات برای جمع آوری اسناد و آثار دفاع مقدس دعوت کرد.
 
سرهنگ " علی فرضی"  افزود: به منظور جمع آوری اسناد و مدارک در زمان دفاع مقدس، نیازمند همکاری همه اقشار مختلف مردم هستیم تا بتوانیم جانفشانی رزمندگان و همه کسانی که در آن زمان درگیر جنگ بوده اند، برای نسل جوان امروزی بازخوانی شود.
 
وی اظهار داشت: این مرکز در نظر دارد پیرامون موضوع مهم گروه فرسان شامل گروه گوش برها در ایام جنگ تحمیلی یک پروژه تحقیقاتی انجام دهد.
 
فرضی  تصریح کرد: این پروژه تحقیقاتی شامل مستند تلویزیون وسایر نشریات مربوطه تهیه وتدوین می شود، از کلیه پیشکسوتان فعالین، رزمندگان و اصحاب مربوطه دعوت بعمل می آید تا نسبت به جمع بندی و ارائه نوشته سند عکس و فیلم در زمینه موضوع فوق به مرکز اسناد ومدارک دفاع مقدس واقع در میدان دفاع مقدس تحویل دهند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار