احمدرضا احسانی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هر سال بخشی از کانون‌های استان را تجهیز کنیم، اظهار کرد: امروز حدود یک چهارم از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان تجهیز شدند.
کد خبر: ۸۱۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ 01 February 2020
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تجهیز کانون‌های مساجد همدان با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش مهر، احسانی گفت: اهدای این تجهیزات در راستای تحقق عدالت فرهنگی انجام می‌شود.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بهترین پایگاه برای فعالیت‌های فرهنگی هنری هستند و نیاز به حمایت بیشتر در جهت هم افزایی، مشارکت و اجرای برنامه‌های مشترک با اداره کل ارشاد دارند.

احسانی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هر سال بخشی از کانون‌های استان را تجهیز کنیم، اظهار کرد: امروز حدود یک چهارم از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان تجهیز شدند.

وی به تقویت کانون‌ها با اهدا تجهیزات سخت افزاری و نرم افزایی اشاره کرد و گفت: توجه به خروجی کانون در هر منطقه و محله در حوزه‌های مختلف خانواده، مشاوره، فرهنگی و هنری باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: همان گونه که در حوزه مختلف هنری از جمله موسیقی، تئاتر، مطبوعات برنامه هدفمند و منسجم وجود دارد، کانون‌های مساجد هم برای دستیابی به توسعه پایدار و متوازن باید برنامه‌های هدفمند داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان نیز در این مراسم گفت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اهدایی تجهیزات کتابخانه‌ای و دیجیتال بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان توزیع می‌شود.

حمیدرضا ناهیدی‌فرد افزود: تجهیزات دیجیتال شامل ۳۶ عدد کیس و مانیتور، ۲۵ عدد دوربین عکاسی، ۸۰ قفسه کتاب، ۳۵ میز مطالعه و ۱۵۷ صندلی از محل اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیون تومان برای تجهیز کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اختصاص یافته است.

وی به شرایط اهدای تجهیزات به کانون‌های مساجد اشاره کرد و گفت: ثبت کانون فرهنگی و هنری در سامانه بچه‌های مسجد، داشتن امتیاز در سامانه بچه‌های مسجد و دارا بودن کتابخانه از شرایط اهدایی تجهیزات به کانون‌های مساجد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار