رئیس هیئت قایقرانی استان همدان از دعوت بانوان قایقران این استان به اردوی تیم ملی خبرداد و گفت: باید برای پرورش قایقرانان توانمند تلاش کرد.
کد خبر: ۸۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 24 August 2015
رئیس هیئت قایقرانی استان همدان از دعوت بانوان قایقران این استان به اردوی تیم ملی خبرداد و گفت: باید برای پرورش قایقرانان توانمند تلاش کرد.

به گزارش مهر؛محمد ضروری با اشاره به دعوت بانوان قایقران این استان به اردوی تیم ملی اظهار داشت: بانوان قایقران همدان برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ بانوان دعوت شدند.

وی افزود: مریم کرمی و مریم امیدی پارسا بانوان قایقران همدانی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان با بیان اینکه رشته قایقرانی همدان در حال پیشرفت است، گفت: تمرکز هیئت بر تقویت استعدادیابی گذاشته شده تا در آینده نیز در این رشته در کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

ضروری عنوان کرد: همدان در سال‌ های گذشته در رشته قایقرانی رشد داشته و حتی در مواردی از استان‌ های صاحب دریا نیز جلوتر بوده اما در حال حاضر در رتبه هفتم کشور قرار داریم که برای استانی به مانند همدان که فاصله طولانی با دریا دارد، قابل ملاحظه است.

وی با اشاره به کسب رتبه اول هیئت های ورزشی استان توسط هیئت قایقرانی بیان کرد: براساس ارزیابی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، هیئت های برتر ورزشی استان در چهارماه نخست سال معرفی و هیئت قایقرانی در رتبه اول قرار گرفت.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان یادآور شد: هیئت قایقرانی همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد و بیش از ۱۲۰ ورزشکار سازمان یافته در تمام رشته های قایقرانی در همدان فعالیت می کنند.

رئیس هیئت قایقرانی همدان با بیان اینکه قایقرانی رشته پر مدالی در بازی های آسیایی و المپیک است، گفت: یکی از دو رشته المپیکی خانواده بزرگ قایقرانی است که آب های آرام به دو رشته کانو کانادایی و کایاک تقسیم می شود که این دو از نظر قوانین در مسابقات مشترکند.

وی عنوان کرد: سطح مربیان همدانی نیز در این رشته بسیار مناسب است و در طول سال نیز سعی شده تا چند کلاس و کارگاه آموزشی برای مربیان و داوران استان برگزار شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار