فرمانده انتظامی ایلام؛
فرمانده انتظامی ایلام از استمرار طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ایلام خبر داد و گفت: در این طرح ۲۵ دستگاه خودرو توقیف شدند.
کد خبر: ۸۰۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 19 December 2019

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ جمال موسوی بیان داشت: طرح مذکور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر،وسایل نقلیه متخلف و سارقان بوده است.

وی افزود: کاهش میزان وقوع جرائم و افزایش احساس امنیت شهروندان در کلیه اماکن از دیگر وظایف پلیس بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد:از نتایج این طرح توقیف ۲۵ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف و همچنین دستگیری ۶ سوداگر مرگ و کشف مقادیری مواد مخدر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا ۳ سارق دستگیر و یکدستگاه خودرو سرقتی نیز کشف شده است، خاطر نشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام مسئول از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه ایجاد مزاحمت از سوی اراذل و اوباش و یا مشاهده مظاهر علنی فساد با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

سرهنگ موسوی همچنین با تاکید بر استمرار طرح های پاکسازی نقاط آلوده و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی و خواستار همکاری بیش از پیش شهروندان در شناسایی جرایم و دستگیری مجرمان و متخلفان شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار