سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: نصب شیرهیدرانت در جایگاه‌های سوخت این استان برای مقابله با بحران ضروری است.
کد خبر: ۸۰۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 18 December 2019

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ محمدرضا فلاح‌نژاد، در نشست با آتش‌نشانان استان البرز افزود: براین اساس، نیازمند همراهی و همکاری اداراتی همچون شرکت توزیع فرآورده های نفتی، آبفای شهری و شهرداری‌ها  هستیم. 

وی ادامه داد:  طرح معین سازی از دیگر طرح های مهم برای مدیریت بحران به شمارمی رود که در مقیاس استانی برای آتش نشانان  البرز اجرایی می شود تا در صورت بروز حادثه طبیعی بتوان به درستی به افراد آسیب دیده خدمات رسانی داشت. 

فلاح نژاد گفت: مداخلات آتش‌نشانان در واحدهای صنعتی باید تخصصی‌تر شود و دهیاری‌ها می‌توانند برخی از درآمد خود را صرف تجهیزات ایمنی روستا کنند.

تمام نهادها می‌توانند با آموزش‌های صحیح به سهم خود به مدیریت حوادث احتمالی کمک‌ کنند، آموزش و ورزش به خودی خود موجب ایجاد انگیزه و سلامت در افراد می‌شود.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز اضافه کرد: برگزاری مسابقه این شرایط را کیفی‌تر می‌کند؛ از همین رو موافق پیشنهاد برگزاری مسابقات ورزشی میان آتش‌نشانان هستیم و شرایط را نیز فراهم خواهیم ساخت. 

فلاح نژاد اظهار داشت: ممکن است برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی به برخی از امکانات نیاز داشته باشیم که قیمت‌ بالایی دارد از همین رو پیشنهاد می‌شود هر شهر به یکی از این‌ امکانات گران قیمت تجهیز شود تا در صورت نیاز، آن وسیله به استفاده برسد.

وی خاطرنشان کرد:  براساس دستورالعمل شهردار به عنوان رییس ستادبحران شهر از استاندار حکم گرفته است و باید اقدامات موثر را دراین زمینه در شهرها داشته باشد.

 ۵۲ جایگاه سوخت سی ان جی  و ۶۹ جایگاه عرضه بنزین در البرز فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار