در اولین روز از مرحله نهایی رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا ملی‌پوشان کشورمان به ۲ مدال طلا و ۲ مدال برنز دست پیدا کردند.
کد خبر: ۷۹۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 26 October 2019

مسابقات فینال رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا امروز (شنبه) در کره جنوبی آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان در ۶ ماده مسابقه دادند و۴ مدال گرفتند. بهمن نصیری و نازنین ملایی طلایی شدند و ۲ قایق دونفره بانوان ایران هم به مدال برنز رسیدند.

در روئینگ تک‌نفره سنگین وزن مردان، بهمن نصیری با ثبت زمان ۷:۱۵.۰۶ بالاتر از حریفانی از ازبکستان و کره جنوبی قرار گرفت و به مدال طلای این ماده دست پیدا کرد.

در روئینگ تک‌نفره سبک وزن بانوان نازنین ملایی به مصاف حریفانش رفت و با ثبت زمان ۸:۰۸.۴۳ به کار خود به عنوان قایق نخست پایان داد و بالاتر از قایق کره جنوبی و ژاپن به مدال طلا رسید.

بعد از کسب ۲ مدال طلا قایقرانان کشورمان ۲ مدال برنز در قایق‌های تیمی بدست آوردند.

در بخش دونفره سبک‌وزن بانوان قایق ایران با ترکیب کیمیا زارعی و زینب نوروزی به آب زد و کارش را با ثبت زمان ۷:۴۰.۱۲ بعد از قایق‌های چین و کره‌جنوبی به پایان برد و بر روی سکوی سوم آسیا ایستاد.

در بخش دونفره سنگین‌وزن بانوان قایق ایران با ترکیب هانیه خرسند و نازنین رحمانی به آب زد و کارش را با زمان ۷:۴۶.۸۸ تمام کرد و به مدال برنز رسید. قایق‌های چین و کره‌جنوبی اول و دوم شدند.

در بخش تک‌نفره سنگین‌وزن بانوان مریم امیدی پارسا نمیانده کشورمان بود که با حریفانش رقابت کرد و در نهایت با زمان ۸:۱۸.۹۹ به کارش به عنوان قایق پنجم پایان داد. قایق‌های چین، چین تایپه و ویتنام اول تا سوم شدند.

در بخش دونفره سنگین وزن مردان نیز قایق ایران با ترکیب عاقل حبیبیان و سیاوش سعیدی به مصاف رقبا رفت و مسابقه خود را با زمان ۷:۰۷.۴۴ به پایان برد و پنجم شد. در این بخش قایق‌های چین، کره جنوبی و هند اول تا سوم شدند.

مسابقات مرحله فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا فردا ادامه پیدا می‌کند و ملی‌پوشان کشورمان در سه مسابقه برای مدال مبارزه می‌کنند.

در رقابت‌های فردا قایق‌های چهارنفره سبک وزن بانوان، چهارنفره سنگین وزن مردان و تک‌نفره سبک وزن مردان شرکت می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار