کد خبر: ۱۱۶۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ 25 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 05/02/1403 تقدیم حضور می گردد.


-----------------------------------------------------------------------------------------


محموله ميلياردي باتري هاي قاچاق در بابل کشف شد 

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران ازکشف انبار احتکار باتري خودرو به ارزش 15ميليارد ريال در شهرستان بابل خبر داد.

سرهنگ " محمد محمدپور" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري خبري پليس با اعلام اين خبر بيان داشت : در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه با احتكار، ماموران پليس امنيت اقتصادي استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتي، از وجود يک انبار احتکار باتري خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وي اظهارداشت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان با هماهنگي قضايي و همکاري كارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازديد از انبار مورد نظر 300 عدد باتري قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان ضمن بيان اينکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفيات مذکور را 15ميليارد ريال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگير و با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي کردند.

------------------------------

کشف 5 تن چوب جنگلي قاچاق در کلاردشت 

فرمانده انتظامي شهرستان کلاردشت از توقيف دو دستگاه خودروي نيسان حامل 5 تن چوب جنگلي قاچاق خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ" ناصر صالحي " در تشريح اين خبر، اظهار داشت: ماموران يگان امداد شهرستان در پي کسب خبري مبني بر برداشت غير مجاز چوب از جنگل هاي اين شهرستان، موضوع را بصورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي از شناسايي دو دستگاه خودروي نيسان حامل چوب هاي جنگلي در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامي غافلگيرانه خودروي هاي  نيسان را توقيف و در بازرسي  5  تن چوب  که به صورت غير مجاز از  جاده جنگلي برداشت شده بود،را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان کلاردشت  با اشاره به دستگيري متهمين در اين  عمليات،خاطر نشان کرد: ماموران در اين رابطه پرونده اي تشکيل و متهمان را به مرجع قضايي معرفي کردند.

سرهنگ ناصر صالحي در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد ، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

------------------------------

دستگيري سارق حرفه اي سيم و کابل برق با 30 فقره سرقت 

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق حرفه اي سيم و کابل برق با 30 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمود حسين زاده" با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت هاي متعدد سيم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي در ادامه با بيان اين که ماموران انتظامي کلانتري 11موفق شدند سارق را درحين سرقت  دستگير کنند، افزود: در استعلام هاي صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه اي و سابقه دار است.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد ضمن بيان توقيف خودروي سارق به همراه آلات و ادوات جرم تصريح کرد: اين سارق حرفه اي در بازجويي هاي به عمل آمده به 30 فقره سرقت سيم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقاديرقابل توجهي سيم کابل سرقتي از مخفيگاه وي کشف و پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.

سرهنگ حسين زاده با بيان اينکه تعامل بين مردم و پليس موجب بوجود آمدن امنيت پايدار مي شود، افزود:  شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طريق مرکز فوريت هاي پليس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسايي و دستگيري آنان در اسرع اقدام شود .

------------------------------

دستگيري سارقان حرفه اي منازل در تنکابن 

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 4 سارق حرفه اي منزل با کشف 8 فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر، بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل، موضوع دستگيري سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي تنکابن قرار گرفت.

وي افزود : ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي،  4 سارق حرفه اي منازل را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضايي در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.

وي اظهار داشت: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي ماموران به 8 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

سرهنگ ديلمي با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به دادسرا معرفي شدند،از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند . 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار