سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ۲۰ تیمی شدن لیگ دسته یک فوتبال کشور رقابت بین تیمها را فشرده و سخت تر خواهد کرد، براین اساس انتظار فصل دشوار برای تیمهای حاضر دور از ذهن نیست.
کد خبر: ۷۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 17 August 2015
غلامرضا دلگرم مربی جوان و خوش آتیه بوشهری با اشاره به تمرینات پیش از فصل تیمش دیروز عنوان کرد: با توجه به تجهیزات و امکانات خوب باشگاه آلومینیوم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. بازی های تدارکاتی با تیم های لیگ برتری و یکی برگزار کردیم تا نقاط ضعف و قوت خود را برسی نماییم.

به گزارش دی اسپورت، وی افزود: تمرینات بدنسازی ما مستمر ادامه داشته و تا آخر فصل متوقف نخواهد شد. طی 10 روز اخیر بازیکنان جدیدی را اضافه کردیم که هم نیاز به زمان دارند و هم تلاش مداوم. آن چیزی که مرا خیلی خوشحال می‌کند این است که 15 تا 16 بازیکن داریم که بین 20 تا 25 سال سن دارند و سرمایه‌ای برای آلومینیوم هستند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص شرایط مالی این تیم گفت: مسئولان باشگاه علارغم تلاش شبانه روزی که داشته اند بدلیل تغییرات مدیریتی تاکنون نتوانسته اند دغدغه مالی بازیکنان را در زمان مشخص شده بطرف کنند و همین امر باعث شده تا تمرکز بازیکنان بهم ریزد و از شرایط آرمانی خارج شوند که امیدواریم مسئولان مشکلات ناخواسته را تا پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان برطرف کنند.

وی با تمجید از شاگردانش پس از پشت سر گذاشتن یک اردوی سنگین افزود: بازیکنان آلومینیوم واقعاً استحقاق تشکر را دارند. آنها نهایت تلاش خود را در تمرینات به کار گرفتند تا هر روز بهتر از قبل شوند. باتوجه به ۲۰ تیمی شدن لیگ دسته یک فوتبال کشور رقابت بین تیمها را فشرده و سخت تر خواهد کرد، براین اساس انتظار فصل دشوار برای تیمهای حاضر دور از ذهن نیست.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص بومی گرایی صورت گرفته در تیمش عنوان کرد: بومی گرایی در آلومینیوم اراک از جمله اهداف مسئولان باشگاه بود که برای رسیدن به این هدف از بازیکنان اراکی باکیفیت در لیگ های مختلف دعوت نمودیم تا بتوانیم از تمام ظرفیت های استان مرکزی بهره مند شویم و سپس در نقاطی که ضعف داشتیم از بازیکنان غیربومی بهره مند شده ایم.

دلگرم ادامه داد: یک تیم خوب و باشخصیت تشکیل داده ایم و نیاز به زمان داریم . با توجه به اینکه برنامه دوساله ای برای صعود داریم ، هدف در سال اول حفظ سهمیه بوده ست اما من هر تیمی بوده ام و ابزار کافی را در اختیار داشته ام ، برای قرار گرفتن در بین تیمهای مدعی تلاش کرده ام.

وی افزود: جوانان با خودشان شادابی، نشاط و استحکام به تیم می‌آورند و این انعکاس مثبت حضور آنها در تیم است اما نکات منفی را هم باید در نظر داشت، اینکه بازی جوان‌ها در طول فصل نوسان خواهد داشت و آنها نمی‌توانند همیشه در اوج باشند. با این حال من بسیار به تیمم امیدوارم و اعتقاد دارم بازیکن جوان تیمم توانایی بسیار بالایی دارد.

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص دیدار با نفت مسجد سلیمان افزود: نفت تيم خوب و ريشه‌داري است، تجربه لیگ برتر را دارد و برای بازگشت به لیگ برتر تلاش می کند . بدون شک مسابقه سختی خواهد بود و تمام تلاشمان را برای بدست آوردن حداکثر امتیاز بکار خواهیم بست.

غلامرضا دلگرم در پایان از همه ی طرفداران برای تشویق تیمش در بازی فردا دعوت به عمل آورد و گفت: حضور پرشور هواداران کمک رسان بازیکنان بوده و باعث انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری می شود و امیدوارم هواداران به عنوان یار دوازدهم از ما را حمایت کنند تا در این دیدار بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار