مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار گفت: مردم مؤمن و خیرخواه بیله‌سوار 88 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹ 24 February 2015

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل، طاهر مهدی‌پور در جلسه صدقات و زکات شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: صدقه یک کار نیک و توصیه شده در دین اسلام از جایگاه خاصی برخوردار است که همه باید سعی کنیم با دست‌ زدن به این کار نیک به تقویت طرح‌های مشارکتی کمک کنیم.

وی تصریح کرد: پرداخت صدقه و کمک به همنوع یکی از موضوعاتی است که در دین اسلام همواره تاکید بسیاری به آن شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار گفت: کمیته‌ امداد بیش از ده‌ها طرح مشارکتی را با همکاری و همیاری مردم خیر اجرا می‌کند که یکی از عمده‌ترین آن طرح جمع‌آوری صدقه است.

مهدی‌پور با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هفت هزار و 568 صندوق صدقه در شهرستان بیله‌سوار نصب و توزیع شده است، افزود: این صندوق‌ها شامل صندوق‌های کوچک خانگی، صندوق‌های متوسط موجود در ادارات و صندوق بزرگ تعبیه شده در معابر و میادین است و مردم مؤمن و خیرخواه بیله‌سوار 88 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مبالغ جمع‌آوری شده از صندوق‌های صدقات به منظور کمک به فرانشیز و خدمات درمان، کمک به امر ازدواج، کمک به خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن، کمک به برگزاری اردوهای آموزشی و تربیتی، کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشتی، کمک به تأمین هزینه تحصیلی و... برای مددجویان تحت حمایت و دیگر اقشار آسیب‌پذیر هزینه می‌شود.

مهدی‌پور اضافه کرد: با توجه به تبلیغات و فرهنگ‌سازی صورت گرفته در مورد پرداخت صدقه در این شهرستان، صدقات واریزی مردم نیکوکار این شهرستان روز به روز در حال افزایش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار