سرهنگ "احمد غلامزاده" فرمانده انتظامي شهرستان "تفت" استان يزد، از دستگيري دو تن از سارقان موتورسيکلت خبر داد و گفت: متهمان به شش فقره سرقت موتورسيکلت اعتراف کردند.
کد خبر: ۷۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 17 August 2015
به گزارش تابناک یزد،به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامزاده ادامه داد: در پي سرقت هاي متعدد موتورسيکلت در اين شهرستان، دستگيري سارقان در دستور کار قرار گرفت.
وي افزود: تحقيقات عوامل اداره آگاهي ادامه داشت تا اينکه يکي از شهروندان، ضمن برقراري تماس با تلفن 110، اعلام کرد دو تن از تبهکاران در خرابه اي در حال استعمال موادمخدر هستند.
غلامزاده ادامه داد: با اعلام اين خبر بلافاصله، عوامل گشت در محل حاضر شده و هر دو متهم را در حين ارتکاب جرم دستگير و به اداره پليس منتقل کردند.
وي گفت: با توجه به اينکه متهمان داراي سابقه کيفري بودند به اداره آگاهي تحويل داده شدند و در بازجويي هاي فني و پليسي، به شش فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ غلامزاده با بيان اينکه اين دو مجرم، موتورسيکلت هاي سرقتي را اوراق کرده و سپس قطعات آن را به مالخر مي فروختند افزود: تلاش، در جهت شناسايي و دستگيري مالخر ادامه دارد.
فرمانده انتظامي شهرزستان تفت ضمن اشاره به صدور حکم زندان، براي متهان از سوي محاکم قضائي تصريح کرد: توجه شهروندان به رفتار و عملکرد افراد غريبه در مکان هاي خلوت و پرسه زني در اطراف خانه هاي خالي از سکنه و يا وسايل نقليه مي تواند از بروز بسياري از جرايم جلوگيري کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار