جانشین رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی همدان از فعالیت ۵۴ ایستگاه پلیس همدان در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴ 25 February 2015

جانشین رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی همدان از فعالیت ۵۴ ایستگاه پلیس همدان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ فریدون کریمی راد در ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی طرح‌هایی برای حفظ امنیت در اسفند ماه و نوروز 94 اجرا میکند، اظهار داشت: در اسفند ماه برای حفظ امنیت بازار، بنگاه‌های اقتصادی و شهروندان طرح‌های گسترده‌ای پیش‌بینی شده که با اجرای آنها به دنبال این هستیم تا کمترین مشکل را در استان نداشته باشیم.

وی با اعلام اینکه 54 ایستگاه پلیس برای نوروز 94 پیش‌بینی شده است، افزود: این ایستگاه‌های پلیس در محورهای مواصلاتی، تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری شلوغ و مناطق مسکونی مستقر می‌شوند تا امنیت موردنیاز را در این محل‌ها تامین کنند.

کریمی راد با بیان اینکه گشت‌های پیاده و موتوری در این ایام افزایش مییابد، تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان همدان نیروهای خود را برای حفظ امنیت در ایام پایانی سال که با شلوغی روبه‌رو هستیم به کار میگیرد و امیدواریم بدون خللی در این زمینه کارها انجام شود.

وی درباره برخی انتقادها در زمینه جریمه‌کردن خودرو مسافران در همدان نیز گفت: پلیس موافق جریمه مسافران نیست ولی باید نظم و انضباط ترافیکی در شهر همدان حفظ شود و شاهد ایجاد گره‌های ترافیکی در نقاظ شلوغ نباشیم.

جانشین رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی همدان تاکید کرد: بهترین اقدام این است تا ادارات و دستگاه‌ها پارکینگ‌های خود را در اختیار مسافران قرار دهند تا ضمن جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی از احتمال سرقت نیز مصون بماند.

وی بیشترین تصادفات در ایام نوروز را واژگونی بر اثر خوابآلودگی رانندگان دانست و گفت: متاسفانه بیشترین فوتی‌ها نیز از این طریق بوده و باید رانندگان در صورت خستگی و خواب‌آلودگی استراحت لازم را در مجتمعهای بین‌راهی داشته باشند.

کریمی راد درباره وجود برخی معتادان متجاهر در سطح شهر همدان نیز گفت: این افراد چهره شهر را نازیبا کرده و بیشتر سرقت‌های خرد نیز توسط این افراد انجام میشود که باید اقدام جدی در این باره صورت گیرد.

جانشین رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی همدان بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان همدان توانایی جمع‌آوری این افراد را دارد ولی باید ظرفیت اردوگاه ماده 16 همدان از 120 نفر به 300 نفر افزایش یابد تا آنها در این اردوگاه نگهداری شوند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان نیز در این جلسه گفت: طرج تشدید نظارت بر مواد پروئینی و دامی از 15 اسفند در استان همدان آغاز شده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد و در این زمینه نیز مماشاتی صورت نمیگیرد.

محمورضا رسولی عنوان کرد: همچنین در اسفند ماه طرح ساماندهی فروش بهداشتی ماهیان قرمز در دستور کار قرار دارد و با اجرای این طرح به دنبال این هستیم تا فروش ماهی قرمز به صورت استاندارد و بهداشتی در استان همدان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی کشتارگاه‌ها در نوروز 93 یکی از مشکلات پیشروی استان بود، افزود: برای نوروز 94 کشتارگاه کشیک در استان همدان مشخص شده تا در زمینه تامین نیاز مردم به مرغ با مشکل مواجه نشود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار