مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از تشکیل ۱۰۴ پرونده در زمینه تخلفات شرکت‌های حمل و نقل در ایلام طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 30 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛نورالله دلخواه اظهار داشت: تخلفات شرکت‌های حمل ونقل و رانندگان کالا و مسافر در سطح استان ایلام در ۵ ماه نخست سالجاری با همکاری پلیس راه استان ایلام رسیدگی و احکام متناسب صادر شد.

وی افزود: عمده تخلفات رانندگان ماده کمیسیون ۱۱ را جابجایی بار بدون استفاده از بارنامه، جابجایی مسافر بدون استفاده از صورت وضعیت، عدم استفاده از تجهیزات ایمنی و عدم رعایت ضوابط و مقررات جاجایی بارهای ترافیکی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به آرای صادره در کمیسیون ماده ۱۱ در پنج ماه اول سال ۹۸ گفت: از تعداد۱۰۴ پرونده ۶۰ مورد تذکرکتبی، ۳۸ مورد قطع خدمات یک ماهه،۶ مورد برائت از آرای صادره در این کمیسیون بوده است.

دلخواه نمونه تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل ماده کمیسیون ۱۲ را عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوطه به تهیه و تنظیم و استفاده از بارنامه، عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تهیه و تنظیم و استفاده از صورت وضعیت، سو استفاده از کارت هوشمند راننده و عدم استفاده از تجهیزات ایمنی عنوان کرد.

وی افزود: از تعداد ۶۱ پرونده صادر شده در ماده کمیسیون ۱۲ در ۵ ماه نخست سالجاری ۱۸ مورد جریمه نقدی،۳۷ مورد برائت،۴ مورد تذکر کتبی و ۲ مورد قطع خدمات یک ماهه بوده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار