رئیس اداره محیط‌ زیست دشتی خبر داد
ساعت یک بامداد امروز در منطقه کوه خاکو در 17 کیلومتری خورموج به سه نفر متخلف شکار و صید برخورد نموده که برخلاف قانون و مقررات شکار و صید اقدام به شکار یک رأس میش وحشی کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 15 August 2015
مصطفی رشیدی در دشتی اظهار کرد: مأمورین یگان حفاظت محیط‌ زیست دشتی در اجرای وظایف قانونی خود مبنی بر جلوگیری از شکار و صید، ساعت یک بامداد امروز در منطقه کوه خاکو در 17 کیلومتری خورموج به سه نفر متخلف شکار و صید برخورد نموده که برخلاف قانون و مقررات شکار و صید اقدام به شکار یک رأس میش وحشی کرده بودند، دستگیر شدند.

رئیس اداره محیط‌ زیست شهرستان دشتی گفت: محیط‌بانان پس استقرار در منطقه و در حین گشت‌زنی و زیر نظر گرفتن منطقه که پس از دستگیری این سه نفر شکارچی یک قبضه اسلحه دولول ساچمه‌زنی مدل کوسه کالیبر 12 ساخت ترکیه، به همراه دو عدد دوربین چشمی و دو عدد چاقو و 23 عدد فشنگ ساچمه‌زنی کشف و ضبط و متخلفان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب دشتی معرفی شدند.

رشیدی تأکید کرد: با کسانی که بخواهند اقدام به شکار و صید غیرقانونی در دشتی کنند به ‌شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی از همکاری مردم با اداره محیط‌ زیست دشتی تقدیر کرد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی مأمورین یگان حفاظت محیط‌ زیست دشتی، افزایش پرندگان وحشی همچون کبک، تیهو، بز و میش‌های وحشی را در منطقه شاهد هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار