جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز ملت ایران ارزش و مقام شهدا، جانبازان و ایثارگران را درک کرده و تاکنون بیش از ۵میلیون نفر در دو بخش سازماندهی و خودجوش از مناطق عملیاتی در جنوب و غرب کشور بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۷۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 14 August 2015
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز ملت ایران ارزش و مقام شهدا، جانبازان و ایثارگران را درک کرده و تاکنون بیش از ۵میلیون نفر در دو بخش سازماندهی و خودجوش از مناطق عملیاتی در جنوب و غرب کشور بازدید کرده‌اند.

به گزارش تسنیم؛سردار علی فضلی درهمایش گرامی‌داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: در موضوع هسته‌ای طی ۱۲ سال گذشته به‌دلیل تغییر دولت‌های ۱+۵ نوساناتی در دوره‌های مختلف وجود داشته اما امروز چه اتفاقی افتاده که مستکبران، کشورهای اروپایی، آمریکایی به جمع‌بندی رسیدند که در مذاکرات باید به توافق برسند.

وی گفت: امروز خط‌قرمزها و مجاری قانونی در مسائل هسته‌ای مشخص است و باید به تأیید شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی برسد و باید همگان با اتکا به تصمیمات مراقب کید دشمنان باشند.

فضلی افزود: امروز دشمنان دیرینه نظام و انقلاب همچون عربستان سعودی به میدان جنگ آمدند و با ساماندهی القاعده و تکفیری‌ها سعی در ضربه زدن به بنیان اسلام را دارند.

وی گفت: دشمنان با ایجاد تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی می‌خواهند به اهداف شوم خود برسند و باید بدانند که آتش این تفرقه‌ها دامن آنها را می‌گیرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج کشور تأکید کرد: امروز حاصل توطئه صهیونیست و عربستان ایجاد گروهک‌های تکفیری است و باید بیشتر از هر زمان دیگر مراقب کید دشمنان باشیم.

وی اظهار داشت: آمریکا از طرفی زمانی طولانی برای مذاکرات می‌گذارد و از طرف دیگر روزی سه بار ما را تهدید می‌کند و اینان باید بدانند این تهدیدات هیچ تأثیری بر ما ندارد چرا که ملت ایران دفاع از امام و ولایت را به اثبات رسانده‌اند.

جانشین رئیس سازمان بسیج کشور گفت: امروز ملت ایران ارزش و مقام شهدا، جانبازان و ایثارگران را درک کرده و تاکنون بیش از ۵میلیون نفر در دو بخش سازماندهی و خودجوش از مناطق عملیاتی در جنوب و غرب کشور بازدید کرده‌اند.

فضلی تصریح کرد: امروز نه تنها مردم کشور ما بلکه میهمانان خارجی و مردم مذاهب دیگر از مناطق عملیاتی کشور بازدید می‌کنند.

وی اظهار داشت: رشادت‌ها و مجاهدت‌های آزادگان سرافراز، شهدا و خانواده‌های آنها سبب سرافرازی و پیروزی ملت ایران در طول ۳۶ سال گذشته شده است.

جانشین رئیس بسیج مستضعفین کشور گفت: اگر امروز عزیزان آزاده روایت دفاع مقدس، اسارت‌ها در شرایط جنگ نرم و هجمه‌های سنگین دشمنان را بیان می‌کنند بخشی از استراتژی فرمان امام خمینی(ره) که هدف ایشان مبنی بر بیداری اسلامی در تمام دنیا است نشأت گرفته است.

فضلی تصریح کرد: امروز وظیفه و تکلیف بر ما است که یاد و خاطره رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و ایثار آزادگان، شهدا و جانبازان را زنده نگاه داریم.

وی گفت: آزادگان سرافراز در معامله با خدا در سایه مجاهدت، فداکاری و گذشت و ایثار در سخت‌ترین شرایط به اسارت درآمدند و باید بدانیم که اسارت یک امر بدیهی و ساده‌ای نبوده چرا که آزادگان تا مرز شهادت پیش رفته‌اند.

وی افزود: اسرا شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند و شهید ابوترابی از اسرایی است که شهادت‌گونه از دنیا رفت.

جانشین رئیس سازمان بسیج کشور اظهار داشت: در ۲۶ مرداد سال ۶۹ اسرای ما پس از تحمل مشقت‌های فراوان به کشور بازگشتند و مورد استقبال بی‌سابقه و کم‌نظیر مردم ایران در اقصی نقاط کشور اسلامی قرار گرفتند.

فضلی تأکید کرد: امروز بسیاری از آزادگان در خط مقدم خدمت رسانی به مردم و در امور اداری کشور صاحب نظر هستند و مسئولیت دارند و باید امروز ارزش دوران اسارت را بدانند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار