رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت:‌ در محور اردبیل ـ آستارا محدودیت‌های ترافیکی روز جمعه اعمال می‌شود که این محدودیت‌ها از فردا صبح تا آخر وقت به انجام می‌رسد.
کد خبر: ۷۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 13 August 2015

سهراب حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد:‌ محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای سنگین شامل کامیون و تریلی از ساعت 6 صبح تا 12 شب جمعه 23 مرداد ماه در محور اردبیل ـ آستارا به دلیل ترافیک سنگین در این محور اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه خواب‌آلودگی رانندگان حوادث ناگواری را در روزهای اخیر در برخی از محورها و جاده‌های استان رقم زده است، افزود: ما برای سهولت تردد مسافران، گردشگران و هموطنانمان در مسیر اردبیل ـ آستارا که از گردنه‌های زیبا و دل‌انگیز کشور است اعمال محدودیت‌های ترافیکی را برای خودروهای سنگین انجام می‌دهیم تا تردد سهل و راحت عموم مردم را شاهد باشیم.

رئیس پلیس راه استان اردبیل یادآور شد: در صورتی که رانندگان خودروهای سنگین به اعمال محدودیت‌های ترافیکی توجهی نکنند طبق قانون با آنها برخورد شده و نمره منفی برای عبور ممنوع آنها در نظر گرفته می‌شود.

حیدریان تصریح کرد:‌ در روزهای اخیر چندین حادثه رانندگی بر اثر برخورد خودروها با موانع کنار جاده رخ داده است که دلیل آن خواب‌آلودگی راننده بوده که از هموطنان انتظار داریم در زمان خستگی و خواب‌آلودگی خودروی خود را کنار کشیده و نسبت به استراحت و رانندگی مجدد بعد از ساعت‌ها آرامش اقدام کنند.

این مسئول دیگر دلایل تصادفات و حوادث ناگوار جاده‌ای را سرعت و سبقت غیر‌مجاز اعلام کرد و گفت:‌ ما بارها اعلام کردیم که این سرعت و سبقت غیر‌مجاز به وقوع حوادث ناگوار و تلخی منجر شده که ضرورت دارد رانندگان ضمن حفظ آرامش خود تعادل در رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل آمار تصادفات مربوط به واژگونی و انحراف از مسیر را آمار بالایی اعلام کرد و ادامه داد: بار دیگر توصیه می‌کنیم تا در این ایام فصل گردشگری و تردد پرترافیک در محورهای استان رانندگان با حوصله و آرامش بیشتر رانندگی کرده و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار