قاتل محکوم به اعدام اهل شهرستان اسفراین خراسان شمالی که سال ۹۱ پسرعموی خود را کشته بود، با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات یافت.
کد خبر: ۷۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 11 August 2015

به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، صبح یکشنبه اولیای دم مقتول الف- ش، ۳۱ ساله و اهل اسفراین با حضور در یکی از دفاتر محضر این شهرستان در جنوب استان خراسان شمالی، رضایت خود را از الف- ش، قاتل فرزند خویش اعلام کرده و بدین ترتیب قاتل ۳۱ ساله از چوبه دار نجات یافت.

 

قاتل و مقتول، پسرعمو و هر دو اهل روستای کلاته بزرگ از توابع بخش مرکزی اسفراین بودند و سال ۹۱ در شهرستان گرگان در یک مرغداری مشغول به کار بودند که بر اثر اختلاف، قاتل پسرعموی خود را به قتل رسانده و پس از دستگیری در گرگان به قتل نیز اعتراف می کند.

 

پس از اعتراف الف- ش به قتل پسرعموی خود، وی در گرگان زندانی شده و پس از طی مراحل محاکمه به اعدام با طناب دار محکوم می شود.

 

درحالی که قرار بود حکم اعدام وی به زودی اجرا شود، با تلاش مسئولان قضایی گرگان و اسفراین، خانواده مقتول پس از سه سال از اعدام قاتل صرف نظر کرده و متهم  از طناب دار و قصاص رهایی یافت.

 

 

شامگاه شنبه در مراسمی با حضور دادستان عمومی اسفراین، اعضای شورای حل اختلاف زندان گرگان و اسفراین و اعضای شورای اسلامی، رضایت خانواده مقتول ۳۱ ساله گرفته و قاتل بخشیده شد.

 انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار