فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:
فرمانده انتظامي شهرستان ايلام از استمرار طرح جمع‌آوري معتادان تابلو و پاک‌سازی نقاط آلوده از ابتداي سال جاري در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 11 August 2015

فرمانده انتظامي شهرستان ايلام از استمرار طرح جمع‌آوري معتادان تابلو و پاک‌سازی نقاط آلوده از ابتداي سال جاري در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ «فردين پيري» دراین باره گفت : طرح جمع‌آوري معتادان پرخطر و کارتن‌خواب‌ها با هماهنگي با مقامات قضايي و روسای كلانتري و پاسگاه‌ها و يگان امداد شهرستان در 24 ساعت گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي با بیان اینکه در اين طرح مأموران با استفاده از تمامي امكانات و نيرو کليه نقاط آلوده شهرستان را از وجود معتادان تابلو و پرخطر پاک‌سازی كردند افزود: در اين طرح 12 معتاد پرخطر دستگير و پس از کسب دستور قضايي و همکاري اداره بهزيستي و خانواده‌های آنان به مركز درماني ترک اعتياد منتقل شدند.

پيري با اشاره به اینکه همچنين تعداد 2 نفر از فروشندگان حرفه‌ای مواد مخدر دستگير و مقدار قابل ‌توجهی مواد مخدر از نوع ترياک نيز كشف و ضبط شد تصریح کرد: متهمان پس از تشكيل پرونده، تحويل مراجع قضايي شدند.
 
وي با تأکید بر اينكه با توجه به بررسي به‌ عمل ‌آمده ريشه بسياري از وقوع جرائم از قبيل سرقت، طلاق، مزاحمت و فساد اخلاقي در موضوع اعتياد خلاصه مي‌شود، اضافه کرد: تلاش و همکاری ساير ادارات دولتي و غیردولتی نیز برای پیشگیری از این بلای خانمانسوز نیاز است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار