رییس گروه ورزش بانوان ابلام با تاکید بر نبود منبعی برای حمایت مالی جدی از هیات های ورزشی برلزوم افزایش تلاش بیشتر انها برای جذب حامی و اسپانسر مالی تاکید کرد.
کد خبر: ۷۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷ 11 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،شهناز قبادی  گفت: هیاتهای ورزشی نباید چشم انتظار کمک های مالی کلان و چشمگیراز سوی اداره کل باشند.
وی تاکید کرد: هیات های ورزشی بایستی با سیاست درست، برنامه ریزی اصولی، پیگیری مداوم و قدرت چانه زنی حامی مالی و اسپانسر برای تیم های ورزشی جذب کنند.
وی افزود: کمک های مالی اداره کل به هیات ها جوابگوی حجم زیاد مشکلات و نیازهای آنها نیست و انتظار رفع مشکل های مالی و تجهیزاتی ازسوی اداره کل توسط هیات ها توقع درستی نیست.
وی ادامه داد: بحران مالی موجود فقط مختص هیات ها نیست بلکه در سطح کلان فدراسیون ها نیز با مشکلات مالی عدیده ای روبرو هستند و اعتبار تخصیصی ادارات کل و به تبع آن هیات ها نیز اندک است.
قبادی گفت: هیات ها نیز نباید ضعیف عمل کنند بلکه باید با اخذ میزبانی های مختلف و نشان دادن توانایی های خود علاوه بر جلب اعتماد فدراسیون، بتوانند شرکت ها، مووسسات و تولیدهای مختلف داخل و خارج استان را
جذب کنند.
وی یادآرو شد: مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حال رایزنی با وزارت ورزش و فدراسیون های مختلف برای جذب اعتبارات یا تجهیزات مورد نیاز به منظور حمایت از هیات های ورزشی استان و تلاش برای کاهش بخشی از خواسته های این هیات ها است.
43 هیات ورزشی در استان ایلام فعال است که نبود فضای مناسب برای تمرین و برگزاری مسابقات، مشکلات مالی، کمبود یا نبود تجهیزات ورزشی، ... از جمله مشکل های این هیات ها است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار