مدیرکل پزشکی‌قانونی استان ایلام:
مدیرکل پزشکی‌قانونی استان ایلام گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته مراکز پزشکی‌قانونی در «دره‌شهر» و «سرابله» بعد از ماه مبارک رمضان راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 01 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی علیزاده‌مهاجر، مدیرکل پزشکی‌قانونی استان ایلام گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته مراکز پزشکی قانونی در دره‌شهر و سرابله بعد از ماه رمضان راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: مکان پزشکی‌قانونی در سرابله در شورای حل اختلاف و دره‌شهر در شبکه بهداشت مستقر خواهد شد.

مدیرکل پزشکی‌قانونی استان تصریح کرد: زمین‌های ساخت مرکز پزشکی‌قانونی این دو مرکز خریداری شده که با تخصیص اعتبار، ساخت و ساز آنها آغاز خواهد شد.

وی بیان داشت: شهرستان‌های ملکشاهی، مهران، و آبدانان فاقد مراکز پزشکی‌قانونی هستند که امیدواریم به‌زودی این مشکل نیز برطرف شود.

علیزاده‌مهاجر عنوان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر جهت دریافت خدمات به مرکز پزشکی‌قانونی استان مراجعه کردند که با راه‌اندازی این مراکز میزان مراجعات در مرکز استان کمتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مرکز پزشکی قانونی در مهران و آبدانان در اولویت‌های بعدی قرار دارد که با تخصیص اعتبار لازم، مرکز پزشکی‌قانونی نیز در این شهرستان‌ها دایر خواهد شد.

مدیرکل پزشکی‌قانونی اضافه کرد: در سال 97 آزمایشگاه پاتولوژی قانونی برای اولین بار در مرکز استان راه‌اندازی شد.

وی یادآور شد: درصورت تخصیص اعتبار، خرید و تجهیز آزمایشگاه سم‌شناسی به دستگاه‌های تخصصی از قبیل GCMS و HPLC آزمایشگاه سم‌شناسی نیز راه‌اندازی می‌شود و از ارسال نمونه‌های سم‌شناسی جهت آزمایش به استان‌های همجوار بی‌نیاز خواهیم شد./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار