مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: بیش از 20 میلیارد ریال در حوزه گردشگری ایلام سرمایه‌گذاری شد.
کد خبر: ۷۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 10 August 2015
عبدالمالک شنبه‌زاده گفت: هشت طرح گردشگری هفته دولت در ایلام به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: این تعداد طرح با محوریت توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان ایلام هفته دولت با حضور مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از این طرح‌ها، 20 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار با همکاری بخش خصوصی هزینه شده است، افزود: از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها، توسعه و تکمیل هتل ماداکتو دره‌شهر، هتل نخل جنوب دهلران و رستوران بین راهی امام رضا(ع) در روستای زنجیره شهرستان چرداول است.
شنبه‌زاده مرکز تفریحی سرگرمی اسب‌سواری حریر ایلام، سفره خانه سنتی ایلام، چایخانه سنتی و کارگاه صنعت معرق در قلعه والی و نورپردازی کاخ موزه فلاحتی را از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که در هفته دولت در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: در ایام هفته دولت علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های گردشگری، برنامه‌های دیگری از جمله تهیه بروشور عملکرد دو ساله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام در دولت تدبیر و امید، برگزاری نمایشگاه عکس در قلعه والی یا کاخ فلاحتی، نمایشگاه یکروزه صنایع دستی در پارک کودک و دیدار مدیرکل و معاونان با خبرنگاران خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه نیز برگزار می‌شود.
شنبه‌زاده افزود: همچنین به مناسبت هفته دولت، گردشگران و مسافران از تخفیف 20 درصدی مراکز اقامتی سراسر استان بهره‌مند خواهند شد.
دوم تا نهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار