سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد:
جواد رجبی سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی گفت : بیش از 95 درصد از فعالیت های سازمان بهزیستی توسط بخش غیر دولتی و خصوص انجام می شود و همکاران بنده در سازمان ، بیشتر کارهای نظارتی را انجام می دهند.
کد خبر: ۷۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 10 August 2015

به گزارش تابناک سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی در مراسم بازدید از کارگاه حمایتی تولیدی دستان پرتوان موسسه خیریه حضرت رسول الله (ص) با بیان این مطلب افزود : بسیاری از فعالیت های انجام شده توسط سازمان بهزیستی، هنوز ناشناخته است و این مساله نیازمند اطلاع رسانی بیش از پیش رسانه هاست.

وی با بیان این که در این کارگاه ،نمود خواستن هم برای اافراد معلول و هم بقیه افراد وجود دارد، تصریح کرد: ما در اینجا در وهله اول بحث درآمد را مطرح نمی کنیم بلکه هدف ما خارج کردن معلولان از خانه هایشان به منظور این که خودشان را باور کنند،صورت می گیرد.

رجبی ضمن تحسین فعالیت های انجام شده توسط دختران کم توان ذهنی در موسسه خیریه حضرت رسول الله (ص) عنوان کرد: کار این عزیزان می تواند در خراسان جنوبی برای تمام استان ها پایلوت شود.

وی میانگین درآمد معلولان کم توان ذهنی در مرکز مذکور را بین 150 تا 500 هزار تومان متغیر دانسته و اذعان داشت: تمام خدمات آموزشی در این مکان به صورت رایگان ارائه شده و درآمد معلولان نیز به صورت کامل به حسابشان ریخته می شود.

سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی افزود : ما در این مرکز آمادگی پذیرش معلولان دختر کم توان ذهنی را داریم و متقاضیان می توانند در صورت تمایل به این مرکز(بیرجند- خیابان شهدا- شهداء 6 - پشت دانشکده بهزیستی) مراجعه نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار