مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران گفت: شایسته است میدانی در اردبیل به نام دفاع مقدس نامگذاری شود تا همواره این مفهوم ارزشمند در اذهان به یادگار بماند.
کد خبر: ۷۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 09 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم صدقیانی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استانداری اردبیل اظهار کرد: از آموزش و پرورش انتظار می‌رود همپا با نامگذاری مدارس به نام شهدا زندگینامه‌ای از این شهدای والامقام را تهیه و تدارک دیده و در اختیار دانش‌آموزان به عنوان نسل آینده قرار دهد تا آنها بیشتر با شهدا و دلاوری‌های آنها آشنا شوند.

وی به شکل‌گیری شورای مشورتی خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: این شورا به ریاست استاندار و دبیری مشاور استاندار در امور ایثارگران هر سه ماه یکبار جلسات خود را برگزار می‌کند و کلیه فعالیت‌های مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این جلسه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران ضرورت نامگذاری یکی از میادین اردبیل را به نام میدان دفاع مقدس یادآور شد و افزود: برای هماهنگی بیشتر در برنامه‌ریزی‌های هفته دفاع مقدس شورای اداری در موزه شهدا برگزار می‌شود که امیدواریم در این جلسات به یک جمع‌بندی نهایی در مورد این برنامه‌ها دست پیدا کنیم.

صدقیانی استفاده از چهره‌های جدید و غیرتکراری را در خاطره‌گویی دوران دفاع مقدس و برگزاری برنامه‌هایی با نوآوری‌های خاص را یادآور شد و افزود: امیدواریم همه اعضای این ستاد ظرفیت و توان خود را به کار گیرند تا برنامه‌های این ایام با تنوع خاص و غنای ویژه برگزار شود.

فاز اول مرکز جامع فرهنگی و ورزشی توانبخشی اردبیل افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز از راه‌اندازی فاز اول مجتمع فرهنگی ورزشی توانبخشی بنیاد شهید استان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

علی منصور لکورچ با یادآوری اینکه این مجموعه شامل استخر، بخش‌های توانبخشی ورزشی و بدنسازی برای جانبازان است، گفت: برای اجرای این پروژه بیش از 11 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: در گرامیداشت این هفته ساماندهی گلزار شهدا با 122 مزار در گلزار علی‌آباد اردبیل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار