مدير امور بين‌الملل حوزه علميه يزد خبر داد؛
مدير امور بين‌الملل حوزه علميه يزد گفت: دوره‌ آموزشي زبان‌هاي خارجي نظیر زبان‌هاي انگليسي، اسپانيولي و چيني با حضور اساتيد مجرب در حوزه علميه استان يزد برگزار مي‌شود .
کد خبر: ۷۴۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 05 May 2019

حجت الاسلام«سیدجمال الدین نجم‌الهدی» با اشاره به اهمیت برنامه های آموزشی جدید درحوزه علمیه یزد،‌ اظهار کرد:‌ بـا توجه به ثبت جهاني شهر يزد در سازمان يونسكو و افزايش حضور توريست‌ها در اين استان، حوزه علميه يزد نيز به عنوان يكي از متوليان امور فرهنگي نسبت به برگزاري دوره‌ آموزشي زبان‌هاي خارجي اقدام کرده است .

وی افزود: به زودي دوره‌ آموزشي زبان‌هاي خارجي نظیر زبان‌هاي انگليسي، اسپانيولي و چيني با حضور اساتيد مجرب در حوزه علميه استان يزد برگزار مي‌شود .

مدير امور بين‌الملل حوزه علميه يزد گفت: با ثبت جهاني بافت تاریخی این شهر، فرصت‌ها و تهديدهايي پيش‌روي مردم قرار گرفته، كه حوزه علميه نيز به سهم خود برنامه‌هايي در راستاي استفاده هرچه بيشتر از فرصت‌ها و دفع تهديدها در نظر گرفته است .

حجه‌الاسلام نجم‌الهدي تصریح کرد: با بررسي‌هايي كه صورت پذيرفت متوجه شديم سه زبان انگليسي، اسپانيولي و چيني بيشترين كاربرد را بين توريست‌ها دارد و به همين دليل در اولين مرحله مقرر گرديد نسبت به برگزاري كلاس‌هاي آموزشي اين سه زبان اقدام نماييم .

این مسئول تخفيف ويژه هزينه شرکت در دوره، معرفي به معاونت امور بين‌الملل جهت اعزام به خارج از كشور و اولويت برنامه‌هاي بين‌المللي حوزه علميه را از مزاياي اين دوره دانست و خاطرنشان کرد: علاقمندان مي‌توانند تا پايان ارديبهشت‌ماه با مراجعه به معاونت تهذيب مدارس علميه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار