معاون سیاسی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: کشورهایی بر مدار توسعه هستند که بر پایه نظام کارگری تشکیل شده اند، چراکه کارگر نماد توسعه، نوآوری، پیشرفت و پویایی در جامعه است.
کد خبر: ۷۴۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 04 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد نوذری در سی امین جشنواره امتنان از کارگران استان ایلام اظهار داشت: کار کارگران جهادی است و هرجا که این قشر فعالیت کنند، توسعه آن کشور حتمی است، در طول تاریخ اکثر نظام های موفق بر پایه نظام کارگری بنا شده است.

وی با بیان اینکه کارگران در صف مقدم مبارزات سیاسی بوده اند، افزود: در همه دنیا اولین جهت و حرکت های سیاسی را طبقه کارگران تشکیل داده اند و قبل از انقلاب اسلامی ایران نیز این قشر نقش بسزایی در براندازی نظام شاهنشاهی داشتند بنابراین در برنامه های سیاسی حرفی برای گفتن دارند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: کارگران همواره دوشادوش تظاهرات کنندگان حرکت کرده و انقلاب اسلامی با نظام مردمی و اسلامی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه طبقه کارگر 50 درصد جامعه هدف یک نظام را تشکیل می دهد، گفت: کارگران فقط نماد تلاش و کوشش نیستند بلکه کشورهای توسعه یافته با حضور پررنگ کارگران در عرصه های مختلف رونق یافته اند.

نوذری به اقدامات مهم دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم دولت به سرانجام رساندن برجام بود و با این کار کشور در مسیر توسعه قرار گرفت و با وجود تلاش دشمنان برای ساقط شدن نظام با تلاش بی وقفه از این بحران نیز سربلند خارج شدیم.

وی تاکید کرد: آمریکا اقتصاد توسعه محور ما را هدف قرار داده و باید بدانیم در شرایط کنونی تنها اقتصاد نفتی جوابگوی مشکلات مردم نیست و باید آنرا بر اساس مولفه های فکری و فرهنگی در قالب اقتصاد مقاومتی پیش ببریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام نیز در این آیین گفت: گذر از شرایط اقتصادی کنونی نیازمند تحول فرهنگی است و برای توسعه و رونق تولید در کشور به تلاش مسئولان و حمایت مردم نیازمندیم.

شکراله شیرخانی افزود: منزلت و جایگاه کارگر همواره ارزش بالایی داشته و کرامت و قدردانی از این قشر یک مقوله‌ فرهنگی محسوب می‌شود و امسال باید به نوع کار و ارزش ‌های کارگری توجه ویژه داشت.

وی به برگزاری جشنواره امتنان از کارگران اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ارج نهادن به اندیشه‌ ها، تلاش ‌ها و فعالیت ‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقا هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار