رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از هفته آینده کار بازسازی آغاز می‌شود و امروز نیز کلنگ ساخت اولین واحد مسکونی در روستای شور ماژین به زمین زده شده است.
کد خبر: ۷۴۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ 01 May 2019

 به گزارش تابناک ایلام، علیرضا تابش در بازدید از مناطق سیل زده ماژین از توابع شهرستان دره شهر در جنوب استان ایلام گفت: تمامی واحدهای خسارت دیده مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و واحدهایی که نیاز به بازسازی داشته باشند، این مهم انجام می‌شود و واحدهایی که آسیب دیده و نیاز به تعمیرات داشته باشند، این کار نیز توسط بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

تابش با اشاره به اینکه شرایط برای بازسازی و تعمیرات واحدهای مسکونی در بخش ماژین فراهم شده است، تصریح کرد: هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد فقط تعدادی از واحدهای مسکونی بعضی از روستاهای شهرستان نیازمند جابجایی است که این مهم نیازمند همکاری مردم منطقه است.

وی تصریح کرد: از هفته آینده کار بازسازی آغاز می‌شود و امروز نیز کلنگ ساخت اولین واحد مسکونی در روستای شورماژین به زمین زده شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان داشت: وام‌ها و کمک‌های بلاعوض نیز بلافاصله به مردم منطقه پرداخت و واحدهای آسیب دیده قطعاً زودتر کار تعمیرات آنها به پایان خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار