دستگاه قضایی استان کرمانشاه در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: موضع اخیر آمریکای جنایت‌پیشه بیشتر شبیه یک کاریکاتور بلاهت‌آمیز و خودزنی سیاسی است.
کد خبر: ۷۳۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 09 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمانشاه، در بیانیه دستگاه قضائی استان کرمانشاه در دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آمده است: انقلاب اسلامی ایران از نخستین روزهای شکل‌گیری خود همواره محسود معاندان مستکبر عالم بوده است که استقلال و آزادی آن را تاب نیاورده و امروز علاوه بر آن نفوذ ایدئولوژیکش در جغرافیای ستمدیدگی منطقه و جهان را بر نمی‌تابند.

در ادامه این بیانیه اظهار شده است: بدیهی است آنچه در برنامه همیشگی دشمنی‌های پیدا و پنهان نظام سلطه جهانی مشهود بوده، حمله به عناصر بنیادین این نهضت الهی نظیر اصل اصیل ولایت است و در مراتب بعدی آن نهادهای انقلابی قرار دارند.

در بخش دیگری از بیانیه تاکید شده است: موضع اخیر آمریکای جنایت‌پیشه در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که بیشتر شبیه یک کاریکاتور بلاهت‌آمیز و بحمدالله یک خودزنی سیاسی است تنها موجب تعمیق بیزاری و نفرت دل‌های آگاه و جان‌های بیدار ایرانیان و آزادگان جهان از این رژیم سفاک و سلطه رو به زوال است.

دستگاه قضایی استان کرمانشاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نور چشم امت اسلام، تجلی راستین ایثار و شهادت، عشق به خدمت و دفاع از محرومان و مظلومان دانسته و آورده است: بلاشک در انقلاب اسلامی و ارزش‌های انسانی آن، همه ایرانیان و احرار جهان خود را پاسدار انقلاب اسلامی ایران می‌دانند و سپاه عزیز در مقابل این موضع امپریالیستی حماقت و جنایت، تنها نیست که همه ما در سایه ولایت نورانی مقام معظم رهبری، پاسداران انقلاب اسلامی ایران هستیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار