استاندار ایلام:
استاندار ایلام گفت: باید بانوان فعال حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی در استان ایلام شناسایی شوند.
کد خبر: ۷۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳ 05 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،  محمدرضا مروارید ظهر امروز در نشست با مشاوران بانوان فرمانداری‌های استان ایلام، اظهار داشت: بانوان در کشور ما قابلیت‌های بالایی دارند که در سایه رعایت حجاب و عفاف برای جمهوری اسلامی عزت و افتخار به‌همراه آورده‌اند.

وی افزود: بانوان در مرحله نخست باید با انجام‌ وظیفه در سنگر خانواده نیروهای ارزشی و توانا را پرورش دهند و سپس در همه عرصه‌های جامعه از جمله در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و علمی باید فعال باشند.

استاندار ایلام با بیان اینکه هر ساله تعداد دانشجویان دختری که در دانشگاه‌ها پذیرش می‌شوند از پسران بیشتر هستند، عنوان کرد: انگیزه و استقبال بانوان و دختران ما برای کسب مدارک تحصیلی و علمی قابل ارزش است.

وی گفت: باید بانوان فعال حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی در مناطق مختلف استان ایلام شناسایی شوند.

مروارید خاطرنشان کرد: مشاوران بانوان فرمانداری‌ها در استان باید برنامه‌هایی را داشته باشند که بتوانند این بانوان فعال را شناسایی و ساماندهی کنند تا بتوانند در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های خود را به‌خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به موضوع مهم اربعین حسینی که به‌طور یقین امسال باشکوه و استقبال میلیونی مردم در مرز مهران برگزار می‌شود، افزود: بانوان فعال باید در هفته دولت و در مراسم اربعین فعالیت خود را انجام دهند.

استاندار ایلام عنوان کرد: در هر کاری برای رسیدن به‌نتیجه مطلوب‌تر لازم است که مردم با برنامه‌های دولت همراهی و همکاری داشته باشند و در زمینه شناسایی و ساماندهی بانوان فعال نیز مردم باید حمایت‌های خود را انجام دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار